lämmöt pomppii..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja caeza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

caeza

Vieras
eli tuhru alko 30.4 ja lämmöt laski normaaliin 36,6 ja kesti siinä kunnes menkat loppui (ihmeellistä tuhrua vielä normi menkkojen jälkeen..ennen ei ole ollut) ja nyt kp 7 menossa ja lämmöt ollut aamusta asti 37.2-37,4 et mitähän tämä nyt on..ovulaatioko ollut vai mitä kummaa...? voisiko joku valaista joka tietää..kipeä olo tms ei ole...

tiedonmuruista kiitollisena =)

Raskaustestin tein kp 26 ja 28 aconilla ja apteekin omalla haamut viime kierrosta...kp 29 aconila puhtaan negan ja sit alkokin menkat...

Moi,
mullakin oli viime menkkojen jälkeen tuhrua ja lämmöt 37. Mutta pikkuhiljaa ne laskivat 0,2-0,4 astetta. Nyt taas ovulaation jälkeen (luulen ovuloineeni normaalisti) lämpöni ovat 37,2-37,4.. Mä en itse ole huolissani sinänsä, koska selvä ero ämpötilassani kuitenkin on ennen ovulaatiota ja sen jälkeen.... Nyt vaan taas odottelemaan menkkoja, jos tulevat.

hips, kiitos vastauksestasi.
mullakin tähän saakka aina ollu niin et menkkoje ekoina päivinä laskee sinne 36,6 ja oviksen jälkeen nousee hieman päälle 37 asteen...nyt kumminkin menkkojen jälkeen lämpö on , ja pysyy 37,2 jopa 37,4 asteessa...tressi? nooh, kp 7 menossa ja oviksen bongailuun ensiviikolla toivon pääseväni..tai pääsenhän mä, ennemminkin toivon löytäväni =)

Yhteistyössä