Kertokaa nyt ihmiset hyvät miten mä pesen nuo lattiat, ettei sää niitä raitoja... Siis lattian kuivuttua näkee mistä olen mennyt mopin kanssa... Mä olen nyt tuhlannut aikaa ja rahaa niin paljon, että rupee mennä kiinnostus koko touhuun! :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Tosi nihkeällä, eli käytän mikrokuituliinaa johon suihkutan sen pesuaineliuoksen.
Alkuperäinen kirjoittaja täti:ettehän kävele märällä lattialla? aina pestään niin että peruutetaan kuivaa kohden ja annetaan kuivua. meillä parketin pesu tapahtuu niin että porukka menee ulkoilemaan siksi aikaa. ja mitään ei voi vetää pitkin lattiaa kun jää jäljet vaan kaikki on nostettava.
ethän suihkuta pesuainetta lattiaan vaan moppiin?
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:Alkuperäinen kirjoittaja täti:ettehän kävele märällä lattialla? aina pestään niin että peruutetaan kuivaa kohden ja annetaan kuivua. meillä parketin pesu tapahtuu niin että porukka menee ulkoilemaan siksi aikaa. ja mitään ei voi vetää pitkin lattiaa kun jää jäljet vaan kaikki on nostettava.
ethän suihkuta pesuainetta lattiaan vaan moppiin?
Ei siis en mä mikään saapas sentään oleMä pesin lattiat jo perjantai-iltana ja jatkoin lauantaiaamuna, ja siis kun nyt astuu johonkin jää siihen jalanjälki
Ja moppiin suoraan, tai siihen liinaan suihkutin aineen
Alkuperäinen kirjoittaja footprint:liikaa ainetta! pyyhi nyt pelkällä nihkeällä vedellä..