Laminaatit vuokrakämppään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leveilijä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leveilijä.

Vieras
oottako laittanu/laittasittako?

miehen kans asustellaan tässä kämpässä ainaki se 5 vuotta,mitä sillä täällä töitä on.
(kaupungin asuntoja,rumia ja vanhoja) tääki peruskorjattu 80 luvun alussa.
Meinattiin hakee ikeasta halpaa lukkopontti laminaattia,laittaa ne lattiaan
ja maalailla seiniä.esm,olkkariin jotain beigee/ruskeeta ja pojan huoneeseen jotain sinistä/vihreetä ja vaikka joku kiva lapsi aiheinen boordi.
Ja vaihetaan nupit keittiönkaappeihin ja laatikoihin ja maalataan nekin.
eihän tässä muuten kiinnosta asua ku on niin järkyttävän näkönen.
voidaan sitten mekin leveillä upealla asunnolla :D vuokrataloille oli ihan ok. Mutta kulut maksetaan itte,ja seinät pitää olla samanväriset ku muuttaa pois niinku ne oliki ku muutettiin eli valkoset,ja lattia saa jäähä jos haluaa jättää.

Tehkää ihmeessä asunnosta koti! :) Mutta! Muistakaa kysyä isännöitsijältä ensin! Joissain asunnoissa on tosi tarkat noi jutut, ettei saa maalata mitään seiniä muuta kuin alkuperäisellä värillä ja niissäkin missä saa maalata niin pitää varautua siihen että saa ne sitten itse maalata valkoisiksi ennen poismuuttoa.

Meidän vuokrakämppään on edelliset asukkaat laittaneet laminaatit tuohon muovimaton päälle. On kyllä paljon kivemman nököinen kuin tuo matto, vaikkei aivan virheettömästi olekaan asennettu! Itse ollaan pari seinää maalattu ja hieman hirvittää kun pitää sitten joskus tuo vihreä maalata peittoon... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja s:
En laittaisi, muuttaisin parempaan tai ostaisin oman.

Eli ostaisit oman jos asuisit paikkakunnalla viitisen vuotta :)

Ap voisin hyvinkin laittaa ite noin. Mä kuitenki haluun viihtyä asunnossa jossa asun on se sit vuokra tai oma :)

meille laitatetaan laminaatit mut oon laittanu anomuksen et saisinko laittaa ite klinkkeriä eteisen ja keittiön lattioihin :) juu ja vuokralla asustelen minäkin

Ei toi kyllä mikään hyvä diili oo teille, jos laitatte asuntoa mukavaksi ja maksatte kaikki viulut. Mä laitoin yhteen vanhaan vuokra-asuntoon laminaatit, ja se hoitui niin, että vuokranantaja maksoi laminaatit ja hiukan vaivanpalkkaa (eli asuin 1kk ilmatteeks) ja mä vastavuoroisesti asensin sen lattian. Se oli kyllä niin yltiömukava vuokranantaja että en tiiä voiko sitä käyttää minään vertalukohteena :D

Meille tämä meidän vuokra-asunto on koti, maailman tärkein paikka. Ja ollaan luvan kanssa täällä tehty paljon remonttia ihan omalla kustannuksella, myös laminaatit laitettiin lattiaan. En pidä sitä sen kummosempana asiana, remontoiko omaa vai vuokra-asuntoa. Molemmista voi muuttaa pois, eikä niitä remontin jälkiä saa mukaansa sen enempää omistus- kuin vuokra-asunnostakaan. Joten mitä eroa sillä on? Ja me ei olla edes pois muuttamassa vuosiin, jos koskaan, joten miksi en ilostuttaisi itseäni ja tekisi tästä juuri meidän näköistä kotia?

Yhteistyössä