laktoositon masennuslääke..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Viimeksi jäi lääkitys saamatta, kun lääkäri ei löytänyt laktoositonta lääkettä (untatukevaa) :)
Mulla on kokeiltu jo mirtatsapiini, cipralex ja venlafaksiini, mutta haittavaikutusten takia nuo on vaihdettu. Nyt kävin miettimään, kun olo huonontunut ilman lääkitystä, että onkohan muita laktoosittomia masennuslääkkeitä, vai pitääkö mun tosiaan ottaa joku laktoosillinen lääke ja kärsiä vatsanväänteisä? Mun ärtynyt suoli ei tykkää yhtään laktoosista:(

Hmm??? Onko sulle lääkäri sanonut että lääkkeissä oleva laktoosi voi olla syy vatsavaivoihin?? Mulla täysin laktoositon ruokavalio, mutta lääkärit vakuuttanut ettei lääkkeissä olevat pienet laktoosimäärät vaikuta, kun olen asiaa tiedustellut.

olen kokeillut laktoosipitoisia lääkkeitä esim. allergialääke, antibioottokuuri jne. Mutta pakki oireilee niistäkin ja maksimi viikon pystyn kokeilemaan. Mulla ärtyy tuo ärtynyt suoli ja laktoosi testissä ei imeydy laktoosi mulla yhtään..

Hmm??? Onko sulle lääkäri sanonut että lääkkeissä oleva laktoosi voi olla syy vatsavaivoihin?? Mulla täysin laktoositon ruokavalio, mutta lääkärit vakuuttanut ettei lääkkeissä olevat pienet laktoosimäärät vaikuta, kun olen asiaa tiedustellut.

Kyl se voi vaikuttaa. Tuttu ei pysty syömään kun laktoosittomia koska tulee kipuja. Vaan tiettyä särkylääkettä jne.

Laktoosinapin avulla olen nuo laktoosikokeilut "kärvistellyt" esim. lääkekuurit ja syön toiseen sairauteen särkylääkkeitä niin syön vatsansuojalääkettäkin. Niin en oikein tiedä mikä sitten on järkevää pitemmän päälle, jos pitää taas ottaa yksi "suojalääke" lisää, että voi syödä toista lääkettä. Menipäs hankalaksi taas tämä homma :/

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä