V
vieras
Vieras
Mun, entisen yh:n, "lakisääteinen loma" alkoi eile ja kyllä on ihanaa. Älkää ottako tuota lakisääteistä tosissanne, mutta olen ollut yh vauvan lapsuudesta asti(tosin nyt vuoden mulla on ollut avopuoliso), nyt siis 7 vuotta. Mun äiti ottaa kesälomalla lapsen viikoksi itselleen, siis omalla lomallaa, minä olen töissä silloin. Ja se loma alkoi sit eilen ja voi sitä autuutta, kun ei tarvinnut töiden jälkeen tehdä ruokaa, vaan lähdettiin rullaluisteleen ja syötiin vasta myöhemmin omalla terassilla. Join myös yhden taivaallisen hyvältä maistuvan oluen.
Joka kesä tämä minun "lakisääteinen" on ollut oikea kuntoloma ja kyllä on ihana kuntoilla silloin kun itselle sopii. Ja vielä ihanampaa on kun lapsi reilun viikon pääästä tulee takaisin kotiin, ikävä on nyt jo kova ja nautin olosta lapseni kanssa, mutta kyllä pieni ero hyvää tekee.
Elämä on ihanaa.
Joka kesä tämä minun "lakisääteinen" on ollut oikea kuntoloma ja kyllä on ihana kuntoilla silloin kun itselle sopii. Ja vielä ihanampaa on kun lapsi reilun viikon pääästä tulee takaisin kotiin, ikävä on nyt jo kova ja nautin olosta lapseni kanssa, mutta kyllä pieni ero hyvää tekee.
Elämä on ihanaa.