Lakatkoon kyyneleeni vuotamasta, en itkeäisi saisi lapseni kuolemista. Kuolema lapseni oli Jeesuksen voitto, haudasta kuuluu lapseni enkelisoitto.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
En saisi itkeä 2kk sitten tapahtunutta lapseni kuolemaa, koska tiedän, että lapseni sielu ei saa Taivaassa rauhaa, jos minä kovasti suren, itken hänen kuolemaansa ja kaipaan häntä täällä maan päällä. Sitäpaitsi mieheni raivostuu minulle aina kun hän näkee minun itkevän ja alkaa raivoamaan minulle, koska hän ei kestä heikkoutta. Mutta hän ei tiedä, miltä minusta nyt tuntuu, koska hän ei ollut lapseni isä. Ei hän ole menettänyt lastaan, niin hän ei voi tietää, miltä tuntuu menettää oma lapsi eikä hän hyväksy, että minä kaipaan lastani. Hänen mielestään minä olen mielisairas, koska itken tämän yhden lapsen kuolemaa, vaikka minulla on 4 muutakin, yhä elossa olevaa lasta.

No, mistä olet saanut päähäsi, ettei lapsesi saa rauhaa, kun suret häntä? Jos et sure, se jää ikuisesti sua vaivaamaan se asia. Minusta kirjoituksesi on senlaatuinen, että mene lääkärissä käymään. Saat surra.

että ihminen jolla on noin paha olla on niin ilkeä jollekin toiselle ihmiselle jolla ei myöskään ole helppo elämä. viittaan aiempaan kirjoitukseen äidiltä jolla erityislapsi, jolle ov nimimerkillä ilkeillyt täällä tänään.

Ikävää mieheltäsi. :hug:

2kk on lyhyt aika, suru vie oman aikansa ja jokainen käsittelee sitä tavallaan. Toiset pääseen helpommin eteenpäin, toisilla vie kauemmin.
Oletko miettinyt ammattiauttajan apua? Suosittelen lämpimästi.

Hae apua, jos se jutteleminen auttas. Tai ota yhteyttä Käpy ry:n.
http://www.kapy.fi/

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole ihme:
että ihminen jolla on noin paha olla on niin ilkeä jollekin toiselle ihmiselle jolla ei myöskään ole helppo elämä. viittaan aiempaan kirjoitukseen äidiltä jolla erityislapsi, jolle ov nimimerkillä ilkeillyt täällä tänään.

Joo, se oli TODELLA asiaton kommentti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ei ole ihme:

Peesi, samaa ihmettelin.

itse olen jonkinsortin pakana ja jos lapselleni tapahtuisi jotain uskoisin kyllä että lapsi on paremmassa paikassa, mutta en uskoisi että niin olisi tarkoitus tapahtua ja muuta paskaa... varmaan vetäisin lärvit ja sitten vetäisin ranteet auki !

Jos aisia näin obn, mitä IHMETTÄ teet noin tunnekylmän paskan kanssa???? Tarvitset tilaa surra, suru on sinun asiasi ja tarvitset tukea et kettuilua kuspää mieheltäsi.

Mikä ihmeen tunnevammainen mies sulla on??? Minä heivaisin tuollaisen ukon heti pellolle, jos kieltäisi oman lapsen kuoleman suremisen, voi luoja!!!! Minä en varmaan toipuisi ikinä, jos multa lapsi kuolisi, saati 2kk:ssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suoraan sanoen, vaikka ov ei olekaan rekisteröitynyt niin tällä nikillä on jo pidempään kuin 2kk ollut outoja juttuja täällä. Todellista asianlaitaa en tiedä.

Ei kukaan tiedä, mutta koska esim. tässä aloituksessa vakavasta asiasta kyse, eikä ole todisteita ettei olisi tosijuttu, en menisi suoralta kädeltä leimaamaan hömpäksikään. Jotkut täällä tuntuu valitettavasti niin tekevän.

Jos tämä juttu ei ole Porvoosta niin
a) Suuren suuri osantotto :flower:
b) JOS jumala, jeesus ja taivas olisi olemassa niin silloinhan nimenomaan lapsesi lepää rauhassa ja sitä ei mikään muuta. Minä en usko niistä mihinkään, mutta olen varma, että kuolleella ei ole paha olla. Niillä, jotka kaipaavat on.

c) Sinulla on oikeus itkeä lapsei kuolemaa sängyn pohjalla vielä kuukausia. Sinulla on oikeus itkeä lapsesi kuolemaa vielä VUOSIA.

d) eli ÄKKIÄ eroon tuollaisesta miehestä. HETI!!!!!!!!!!!!! Turvakotiin, sukulaisiin, mihin vaan.

Voimia. supersellaisia.

Yhteistyössä