laivalle menossa.onko buffetit pakko varata etukäteen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
olen varaamassa laivamatkaa ja siellä tuli kohta jossa voin varata perhepaketin lisäksi aterioita.onko niitä pakko varata etukäteen vai voiko siellä vaan mennä syömään sitten kun tulee nälkä?juu tyhmä kysymys mutta en ole ennen laivalla ollut.

Mielestäni voi ostaa myös sieltä mutta maksaa enemmän. Siljalla buffettiin on illalla kaksi kattausta, toinen heti lähdettäessä ja toinen pari tuntia myöhemmin. Aamupalalle ei ole erillisiä kattauksia. Buffetin lisäksi on myös Ala carte-vaihtoehdot, joihin voi mennä milloin huvittaa, jos sattuu mahtumaan.

Laivalla on buffetissa tietyt ajat jolloin sinne pääsee ja jos sinne on menossa syömään, kannattaa varata etukäteen, ne on aika täynnä yleensä. Minä itse yleensä käyn varaamassa alakartepuolen buffetin ensi töikseni, en piittaa sinne mättöpuolelle mennä. Ja aika täyttä on että pitää varata heti. Ruokapaikat muutenkin on täysiä yleensä heti kun avataan.

Voi ostaa sieltäkin, mutta tilaa ei välttämättä aina ole, siis ainakaan siinä seisovassa pöydässä. Ja tosiaan buffetissa on tiettyihin aikoihin kattaukset, mutta ala carteen voi mennä milloin vain (ravintolan aukioloaikojen mukaan tietty). Me varattiin ruokailut ja aamupalat etukäteen sen vuoksi, että varmasti mahdutaan sinne syömään ja lisäksi ne oli muutaman euron halvempia kun varasi etukäteen :).

Yhteistyössä