Laittakaas joku linkki siihen eiliseen hernetätikeskusteluun, joka kuulemma lukittiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Luulen että se on poistettu.

Miksi se poistettiin, jos se lukittiin? Ainakin haulla löytyi juttu, jossa kysyttiin; miksi hernetäti ketju lukittiin...

Muistatko, mitä olkinalle vastasi, kun kertoi ensin siitä keräyksestä mutta ei kuulemma ollut kuullut ihan kaikkea ja sitten kun kysyttiin, kuka kertoi, vastasi, että olkinalle kertoi.
En tiedä huomasiko muut, mutta mä kysyinkin, että mikä moka tuli, kun olkinalle itse sanoi, ettei vielä palstaillut silloin, mutta olkinalle kertoi....
Mua kiinnostais tietää, selittikö mokaa ja mitä selitti.

ketju on poistettu ja syytäkin oli.
Puolin ja toisin kielenkäyttö oli kyseenalaista.

Tästäkään ketjusta ei tehdä varjoketjua kyseiselle(ruveta toistamaan samaa asiaa). Poistettu mitä poistettu.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
ketju on poistettu ja syytäkin oli.
Puolin ja toisin kielenkäyttö oli kyseenalaista.

Tästäkään ketjusta ei tehdä varjoketjua kyseiselle(ruveta toistamaan samaa asiaa). Poistettu mitä poistettu.
Juu käsitän, en aiokaan, ei ole tarvetta haukkua ketään, mutta selitinhän jo, miksi kiinnostaa. Eilen en ollut tarpeeksi kauan palstalla nähdäkseni, vastasiko olkinalle.
Enkä ala häntäkään mollaamaan, ihan utelias vain olen, vastasiko ja mitä vastasi.
Kiitos.
Ja hyvää illan jatkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sen verran nyt kysyn, että miksi ihmeessä se alkuperäinenkin ketju poistettiin, mikä aiheutti tämän suuren haloon Hernetädin ympärillä?

Voisiko joku vastata kysymykseen, jos se teidän toimestanne poistettiin. Vieläpä ennemmin kuin nämä pahat ketjut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sen verran nyt kysyn, että miksi ihmeessä se alkuperäinenkin ketju poistettiin, mikä aiheutti tämän suuren haloon Hernetädin ympärillä?
Se meni varmaan yhtä asiattomaksi, kuin muutkin, joissa hernis laukoo mielipiteitään.
Mutta ap odottaa edelleen tietoa olkinallen sanomisista...

Eikö kukaan muu huomannut hänen sanomistaan; en palstaillut vielä silloin...
...olkinalle kertoi.???

Yhteistyössä