Laittakaahan nyt huutikseen tytöille kosteussuojatut vk-puvut koko 68 sekä 86, haluaisin ostaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostohimoinen ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostohimoinen ap

Vieras
Näyttää vielä niin heikolta huutiksen tarjonta vk-puvuista, olen jo pari viikkoa kyttäillyt. Haussa olisi pihakonttailuun esim koko 68 Reimatec tai 74 Remu tai vastaava noin 70cm pitkälle sopiva kosteussuojattu puku. En hae uutta tai priimaa vaan edullista, ehjää ja kohtuukuntoista n. 10-15€ pukua.

Ja toisen vastaavan puvun voisin ostaa n. 85cm pitkälle tytölle eli esim Reimatec 86 tai Remu 92.

Myyjät hohoi :) :)

Pääkaupunkiseudun liepeillä. Itse taas en jaksa lähteä palvelukirppikselle minkään tällaisen oikean tarpeen perässä, kun todennäköisesti ei löydy kuitenkaan. MLL kirppiksellä yms isoissa tapahtumissa kyllä käyn mielelläni.

Huutiksen haittapuoli on postikulut, mutta kahden pienen äitinä on helpompi selailla huutista, kuin käydä kaupoilla.

Mulla olisi uusi tähti Jonathan kokoa 68. kelpaisko? Sen sais ostaa 12 eurolla, siihen hintaan ostin viime kesänä alesta. On siis kaikki laput kiinni jne, jäi meillä käyttämättä eikä todellakaan enää mahdu.

Mulla vois olla uudenveroinen 80cm pinkki reimatec myytävänä. Ehkä 86cm reimatec myös, mutta pitäis pestä se ja katsoa että lähteekö siitä lika miten.. jos ei ota lähteäkseen, niin taidan laittaa säästöön (jos vielä joskus vauvan sais)..

Juup, sori ap.. nyt vasta luin kunnolla ja ei lähde kyllä 15 eurolla tuo uudenveroinen reimatec. Vaikka eipä se kokokaan ollut mitä hait.

Viimeksi muokattu:
Laittakaahan niitä huutikseen, pliis! Täällähän ei saa kauppaa käydä, mutta jos laitatte osta heti hinnalla, lupaan kyttäillä vaikka tänä iltana kun lapset nukkumassa. Ja toki vaikka huomenna uudellen, jos ei sopivaa vielä.

Kuulostaa hyvältä nuo ehdotetut lassie gtec, reimatec ja tähti jonathan. Vielä jos ei ole ihan kuralle aran vaaleanpunaisia, niin vielä parempi! Onko tuo jonathan kuinka reilua kokoa, että mahtuu 70 cm kesällä olevalle?

Kiitos ihanat :)

Yhteistyössä