Mä olin jo ihan varma, että ap olit sinäAlkuperäinen kirjoittaja harmuliini:Sama täällä, kivoja kuvia kehiin, KIITOS
Niin...ärsyttää!!!!!!! bOdotin niin koko päivän ja karkkiakin säkillisen ostinAlkuperäinen kirjoittaja kikkara:Mä olin jo ihan varma, että ap olit sinäAlkuperäinen kirjoittaja harmuliini:Sama täällä, kivoja kuvia kehiin, KIITOS
greyn anatomiaa ei tullukaa ja on tylsää
Hmmm...Miten jos sitä valkosta lisäilisi vähän vielä, sehän raikastaa... Tai sitten jotain kirkkaamman vihreää lisäksi pienissä määrin.Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:juu ja vinkkejä mikä RAIKAS väri sopis tumman ruskeen,valkosen ja limen kans.tarviin raikkautta olkkariin!!!
HÖh Tosi kurjaa..Alkuperäinen kirjoittaja harmu:Niin...ärsyttää!!!!!!! bOdotin niin koko päivän ja karkkiakin säkillisen ostinAlkuperäinen kirjoittaja kikkara:Mä olin jo ihan varma, että ap olit sinäAlkuperäinen kirjoittaja harmuliini:Sama täällä, kivoja kuvia kehiin, KIITOS
kirkas oranssi.Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:juu ja vinkkejä mikä RAIKAS väri sopis tumman ruskeen,valkosen ja limen kans.tarviin raikkautta olkkariin!!!
Niin. Piti sitten muuten vaan mussuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:HÖh Tosi kurjaa..Alkuperäinen kirjoittaja harmu:Niin...ärsyttää!!!!!!! bOdotin niin koko päivän ja karkkiakin säkillisen ostinAlkuperäinen kirjoittaja kikkara:Mä olin jo ihan varma, että ap olit sinäAlkuperäinen kirjoittaja harmuliini:Sama täällä, kivoja kuvia kehiin, KIITOS
Hopeaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:juu ja vinkkejä mikä RAIKAS väri sopis tumman ruskeen,valkosen ja limen kans.tarviin raikkautta olkkariin!!!
Jotenkin... ihanan tunnelmallinen tai jotainAlkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Hopeaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:juu ja vinkkejä mikä RAIKAS väri sopis tumman ruskeen,valkosen ja limen kans.tarviin raikkautta olkkariin!!!
Tässä kuva meidän olkkarista: http://www.aijaa.com/v.php?i=2042727.jpg
Ihanan tunnelmallinen olkkatriAlkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Hopeaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:juu ja vinkkejä mikä RAIKAS väri sopis tumman ruskeen,valkosen ja limen kans.tarviin raikkautta olkkariin!!!
aika jouluinen olotila teilläAlkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Hopeaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:juu ja vinkkejä mikä RAIKAS väri sopis tumman ruskeen,valkosen ja limen kans.tarviin raikkautta olkkariin!!!
no se valkonen on nyttekki hallitsevin väri,sit ruskee, ja vähän ns.limee mut oon kokeillu lisätä sitä mut näyttää enempi ällöltä ku raikkaaltakiitos kuitenki!oranssista en tykkää yhtään ,ja hopeetakin on aika paljon pikku jutuis,enkä liikaa haluis..ite oon miettiny jotain pinkin ja vaal.punasen välillä..sopiskohan..Alkuperäinen kirjoittaja harmuliini:Hmmm...Miten jos sitä valkosta lisäilisi vähän vielä, sehän raikastaa... Tai sitten jotain kirkkaamman vihreää lisäksi pienissä määrin.Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:juu ja vinkkejä mikä RAIKAS väri sopis tumman ruskeen,valkosen ja limen kans.tarviin raikkautta olkkariin!!!
kivan näköstä ja nimenomaa tunnelmallista!!ei vaan oo ihan mun värimaailmaa,mut muuten ihana!Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Hopeaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:juu ja vinkkejä mikä RAIKAS väri sopis tumman ruskeen,valkosen ja limen kans.tarviin raikkautta olkkariin!!!
Juu kierrätyskeskuksesta ostettiin ja maksoi 80? kotiin kuljetettunaAlkuperäinen kirjoittaja lh-opiskelija:turkilmas!
Muistanko oikein, että ostitte ton sohvaryhmän jostain kierrätyskaupasta? Uskomaton löytö!!
Toissapäivänä oli siivouspäiväAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Sano kiltti turkilmas, ett eihän teillä aina ole noin siistiä? Ett just siivosit ihan näitä kuvia varten?? Ei sitt muuta. :xmas:
Kiva koti teillä, keittiö on varsinkin kaunis! =)
Ihanko totta? Mikä oli superpieni? Mietin kanssa samaa..Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Toissapäivänä oli siivouspäiväAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Sano kiltti turkilmas, ett eihän teillä aina ole noin siistiä? Ett just siivosit ihan näitä kuvia varten?? Ei sitt muuta. :xmas:
Ja kiitoksia, keittiö on rempattu superpienellä rahalla =)
kaapin ovet ja seinät on vaan maalattu ja vetimet vaihdettu, ikkunanpielet maalattu, laminaatti lattiassa ja laminaattityötasot. Maustehyllynkin maalasin itse .Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ihanko totta? Mikä oli superpieni? Mietin kanssa samaa..Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Toissapäivänä oli siivouspäiväAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Sano kiltti turkilmas, ett eihän teillä aina ole noin siistiä? Ett just siivosit ihan näitä kuvia varten?? Ei sitt muuta. :xmas:
Ja kiitoksia, keittiö on rempattu superpienellä rahalla =)