Laittakaa taloistanne jotain kuvia?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
harmuliini
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:
juu ja vinkkejä mikä RAIKAS väri sopis tumman ruskeen,valkosen ja limen kans.tarviin raikkautta olkkariin!!!
Hmmm...Miten jos sitä valkosta lisäilisi vähän vielä, sehän raikastaa... Tai sitten jotain kirkkaamman vihreää lisäksi pienissä määrin.

harmu
Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:
Alkuperäinen kirjoittaja harmu:
Alkuperäinen kirjoittaja kikkara:
Alkuperäinen kirjoittaja harmuliini:
Sama täällä, kivoja kuvia kehiin, KIITOS :)
Mä olin jo ihan varma, että ap olit sinä :D
greyn anatomiaa ei tullukaa ja on tylsää :(
Niin...ärsyttää!!!!!!! bOdotin niin koko päivän ja karkkiakin säkillisen ostin :(
HÖh :( Tosi kurjaa..
Niin. Piti sitten muuten vaan mussuttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja harmuliini:
juu ja vinkkejä mikä RAIKAS väri sopis tumman ruskeen,valkosen ja limen kans.tarviin raikkautta olkkariin!!!
Hmmm...Miten jos sitä valkosta lisäilisi vähän vielä, sehän raikastaa... Tai sitten jotain kirkkaamman vihreää lisäksi pienissä määrin.
no se valkonen on nyttekki hallitsevin väri,sit ruskee, ja vähän ns.limee mut oon kokeillu lisätä sitä mut näyttää enempi ällöltä ku raikkaalta:(kiitos kuitenki!oranssista en tykkää yhtään ,ja hopeetakin on aika paljon pikku jutuis,enkä liikaa haluis..ite oon miettiny jotain pinkin ja vaal.punasen välillä..sopiskohan..

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Hopeaa.

Tässä kuva meidän olkkarista: http://www.aijaa.com/v.php?i=2042727.jpg
kivan näköstä ja nimenomaa tunnelmallista!!ei vaan oo ihan mun värimaailmaa,mut muuten ihana!

Turkilmas
Mä innostuin ottamaan uusia kuvia...täältä pesee :D

Aloitan keittiöstä:

tää on tuulikaapista:

olohuonetta: makkarin iso lipasto on nyt telkkari"taso". Tottuu muuten aika nopeasti että telsu on noin korkealla...

Saa kommentoida, risuja, ruusuja ja parannusehdotuksia :whistle:

Muoks: tuo johtohässäkkä on vielä laittamatta ja taulut sivussa menee toiselle seinälle...kunhan vaan saan aikaiseksi...

Turkilmas
Laitanpa vielä makkarista ja pojan huoneesta kun kerran vauhtiin pääsin :D B)

Leikisti pojan sängyn alta ei näkyis noita romppeita :whistle:

Jälleen kerran: risuja, ruusuja, parannusehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan =)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Sano kiltti turkilmas, ett eihän teillä aina ole noin siistiä? Ett just siivosit ihan näitä kuvia varten?? Ei sitt muuta. :xmas:

Kiva koti teillä, keittiö on varsinkin kaunis! =)
Toissapäivänä oli siivouspäivä :D

Ja kiitoksia, keittiö on rempattu superpienellä rahalla =)

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Sano kiltti turkilmas, ett eihän teillä aina ole noin siistiä? Ett just siivosit ihan näitä kuvia varten?? Ei sitt muuta. :xmas:

Ihanko totta? Mikä oli superpieni? Mietin kanssa samaa..

SIIIS MITÄÄÄÄ???!!! Toissapäivänä, ja teillä on edelleen noin siistiä?????? |O |O |O

Tervetuloa hei meille, vaikka ihan jo tunti siitä kun oon muka laittanut paikat kuntoon.. :kieh: :kieh:

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Ihanko totta? Mikä oli superpieni? Mietin kanssa samaa..
kaapin ovet ja seinät on vaan maalattu ja vetimet vaihdettu, ikkunanpielet maalattu, laminaatti lattiassa ja laminaattityötasot. Maustehyllynkin maalasin itse :D .

Oliskohan n. 500-600? mennyt yhteensä rahaa koko keittiöön...tosin kodinkoneet pitäis vaihtaa, etenkin tuo liesituuletin on aika :x :D

Yhteistyössä