Laittakaa naamakuvia

  • Viestiketjun aloittaja kiia
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Metsänpeitto on suloinen, jos minäkin olisin söpö, voisin olla vähän saman näköinen. Jotenkin läheisesti tutun näköinen siis olet. :)
Sinä oletkin söpön kaunis:p
Minäkin tykkään Liliin naamasta! En vain viitsi kehua sitä ettei se ylpisty B)
Ei Lilii ylpisty ja sinä olet hyvä kakkonen:p
Hoppee ei oo häppee.
Ei oo ei näin kovatasoisessa kisassa.
 
öö
Alkuperäinen kirjoittaja J84:
öö :LOL: kiitti, otan ton kohteliaisuutena...ei sen puoleen, en oo koskaan oikein mikään neiti-ihminen mielestäni ollukkaa :D
Tuossa kuvassa näytät niin mun entiseltä luokkakaverilta (pojalta/mieheltä) ja olisin voinu sanoa että sehän sä oot, mut vuosmalli väärä :whistle: :D
Soriiiii :D
 
J84
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja J84:
öö :LOL: kiitti, otan ton kohteliaisuutena...ei sen puoleen, en oo koskaan oikein mikään neiti-ihminen mielestäni ollukkaa :D
Tuossa kuvassa näytät niin mun entiseltä luokkakaverilta (pojalta/mieheltä) ja olisin voinu sanoa että sehän sä oot, mut vuosmalli väärä :whistle: :D
Soriiiii :D
Älähän nyt, eihän tuollaisesta voi loukkaantua..tai en mä ainakaan :D Mulla on aika vähän sellaisia kuvia missä olisin räpyttimet värjättyinä ja toi kuva oli ekana kansiossa. Täytyy laittaa vertaukseks joku naisellisempi kuva :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace1982:
Tässä on tämä eilinen kuva, jonka laitoin. Saatte olla epäuskoisia, mutta olen sen näyttelijän (Thorson) kaksoisolento. Ja tässä kuvassa näytän ainakin yli 50-vuotiaalta kampaukseni johdosta. Outoa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6410206.jpg
Onks se Thorson sama, kuin se Emmerdalessa oleva.... mikä hitto sen nimi nyt siinä olikaan..... No en muista... mutta kuitenkin samalta näytät tuossa. :D
 


laitanpa tän kuvan itsestäni kun joku tossa aiemmin väitti että KAIKKI mun kuvat on muokattuja, muokattujakin on ollut, mutta siitä on erikseen mainittu. No anyway tätä kuvaa on muokattu siten että 2 muuta kuvassa olevaa henkilöä on rajattu pois, ja aikalailla tuon näköinen eukko on peilissä kun sinne katson, tukka on suorempi koska kuva on otettu viime joulukuussa mutta en usko vanhentuneeni paljonkaan siitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:


laitanpa tän kuvan itsestäni kun joku tossa aiemmin väitti että kaikki mun kuvat on muokattuja, mitä ne ei edes ole, no anyway tätä kuvaa on muokattu siten että 2 muuta kuvassa olevaa henkilöä on rajattu pois, ja aikalailla tuon näköinen eukko on peilissä kun sinne katson, tukka on suorempi koska kuva on otettu viime joulukuussa mutta en usko vanhentuneeni paljonkaan siitä
Ihan hyvältä näyttää, no stress. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:


laitanpa tän kuvan itsestäni kun joku tossa aiemmin väitti että kaikki mun kuvat on muokattuja, mitä ne ei edes ole, no anyway tätä kuvaa on muokattu siten että 2 muuta kuvassa olevaa henkilöä on rajattu pois, ja aikalailla tuon näköinen eukko on peilissä kun sinne katson, tukka on suorempi koska kuva on otettu viime joulukuussa mutta en usko vanhentuneeni paljonkaan siitä
Ihan hyvältä näyttää, no stress. :)
no en tiedä näyttääkö hyvältä mutta on aika realistinen, näkyy " bulldogit" ja kaikki :xmas:
 

Yhteistyössä