Laittakaa naamakuvia

  • Viestiketjun aloittaja kiia
  • Ensimmäinen viesti
Miten aikuiset ihmiset jaksaa puskista huudella harmaana ilkeyksiä toisten kuvista? Siis mun on välillä TODELLA vaikeaa uskoa että kyse on aikuisista, tervepäisistä ihmisistä. Eikä siis tosiaan taida ollakaan. Ei aikuisia, eikä edes tervepäisiä.
 
Kukkuu
Alkuperäinen kirjoittaja terv. rillipää:
Alkuperäinen kirjoittaja pölö:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja kisu-misu:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6411783.jpg
Miksi kuva pitää ottaa tuolleen teinimäisesti ylhäältäpäin?


SIKSI KOSKA MUN SILMÄLASIT HEIJASTAA VALOA, NIIN EN VOI OTTAA SUORAAN KUVAA.
Hmm, mielenkiintoinen syy. Olen itse käyttänyt laseja 25 v. enkä toistaiseksi ole vielä törmännyt tuohon ongelmaan.
Näissä sangoissa, on kiiltävää pintaa ja oon huomannu et heijastaa. joudun aina ottaa ylhäält tai sit kokonaan lasit pois. Ja jos MUN KUVA ON NIIN ÄRSYTTÄVÄ, NIIN TOKI VOIN OTTAA SEN POIS.

 
Grace1982
Tässä on tämä eilinen kuva, jonka laitoin. Saatte olla epäuskoisia, mutta olen sen näyttelijän (Thorson) kaksoisolento. Ja tässä kuvassa näytän ainakin yli 50-vuotiaalta kampaukseni johdosta. Outoa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6410206.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja jalmari:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Haista sinä Jalmari pjaska. Kantasi tais tulla selväksi. Hauku seuraava kohde, jos on pakko kerta olla ilkimys.
Juu ei tuo sinunkaan kuvasi mikään ihastuttava ole. Ootko kännissä :)
En, kun syntymähumalassa. :saint:

Laita omasi, voidaan me sutkin haukkua samaan syssyyn!
Mutta valkkaa sitten tarpeeksi laitettu, tällätty ja kaunis kuva itsestäsi- jos sellainen on....

Vaikka kyllä mä siitäkin löydän jotain hyvääkin sanottavaa.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miten aikuiset ihmiset jaksaa puskista huudella harmaana ilkeyksiä toisten kuvista? Siis mun on välillä TODELLA vaikeaa uskoa että kyse on aikuisista, tervepäisistä ihmisistä. Eikä siis tosiaan taida ollakaan. Ei aikuisia, eikä edes tervepäisiä.
huomionhakusia. ehkä aikasemmin laittanu omaa kuvaa muttei saanu ainuttakaan kommenttia. oikeastaan niille pitäis antaa halin.

täältä tulee! :hug:
 
oksu
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miten aikuiset ihmiset jaksaa puskista huudella harmaana ilkeyksiä toisten kuvista? Siis mun on välillä TODELLA vaikeaa uskoa että kyse on aikuisista, tervepäisistä ihmisistä. Eikä siis tosiaan taida ollakaan. Ei aikuisia, eikä edes tervepäisiä.
Näin puhuu aina niin fiksu chef
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miten aikuiset ihmiset jaksaa puskista huudella harmaana ilkeyksiä toisten kuvista? Siis mun on välillä TODELLA vaikeaa uskoa että kyse on aikuisista, tervepäisistä ihmisistä. Eikä siis tosiaan taida ollakaan. Ei aikuisia, eikä edes tervepäisiä.
huomionhakusia. ehkä aikasemmin laittanu omaa kuvaa muttei saanu ainuttakaan kommenttia. oikeastaan niille pitäis antaa halin.

täältä tulee! :hug:
Tä sama efekti toistuu lähes jokaisessa ketjussa. Mä en voi ymmärtää mikä idea siinä on, että on asia mikä tahansa niin aina pitää hyökätä. Ja mä siis uskon vahvasti että nämä hyökkääjät ovat juurikin niitä joiden tehtävänä nimenomaan on hyökkäillä niin paljon kun vaan ehtivät. Tuskin siis keskustelevat täällä mistään asiasta rakentavasti, ikinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oksu:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miten aikuiset ihmiset jaksaa puskista huudella harmaana ilkeyksiä toisten kuvista? Siis mun on välillä TODELLA vaikeaa uskoa että kyse on aikuisista, tervepäisistä ihmisistä. Eikä siis tosiaan taida ollakaan. Ei aikuisia, eikä edes tervepäisiä.
Näin puhuu aina niin fiksu chef
Joo, näin puhuu chef. En ole aina niin fiksu, mutta sinäkin näytit juuri tällä päänaukomisella että etpä ole sinäkään. Sanoisin että tasoissa ollaan, mikäli sulla ois munaa edes senverran että oisit aukonut naamaasi mustana...mutta kun ei ole niin ei ole.
 
Hm


Grace1982: En kyllä haluaisi näyttää noin vanhalta edes kuvassa. Mutta muuten ihan kaunis olet. Muuten sille näyttelijälle löytyy muitakin kaksoisolentoja kuten Jean Marsh:

 
jalmari
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja oksu:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miten aikuiset ihmiset jaksaa puskista huudella harmaana ilkeyksiä toisten kuvista? Siis mun on välillä TODELLA vaikeaa uskoa että kyse on aikuisista, tervepäisistä ihmisistä. Eikä siis tosiaan taida ollakaan. Ei aikuisia, eikä edes tervepäisiä.
Näin puhuu aina niin fiksu chef
Joo, näin puhuu chef. En ole aina niin fiksu, mutta sinäkin näytit juuri tällä päänaukomisella että etpä ole sinäkään. Sanoisin että tasoissa ollaan, mikäli sulla ois munaa edes senverran että oisit aukonut naamaasi mustana...mutta kun ei ole niin ei ole.
En voi mustana sukoo päätäni ku oon valkoinen :) Mä olen luullu et säkin olisit,mut sä ootkin musta, heh. Näin sitä on ihminen erehtyväinen.
 

Yhteistyössä