vieras
..vähähiilihydraattiselle dieetille, kiitos
Ja mitä pitää ottaa ylipäätään huomioon? En ole koskaan muuta kuin painonvartijoissa ollut niin tuntuu että toi on niin päinvastanen dieetti kuin olla voi.
Onk sen nimi siis karppaus vai? Mikä se atkinsin dieeti sit on, mitä eroa? Nolona kysyy hänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:JOS alat karppaamaan aiheeseen täytyy perehtyä, aloita karpit.net
Siis mitä olen ymmärtänyt niin siinä saisi syödä ns. rasvaisia juttuja paljon, muttei leipää ja viljatuotteita esim. olenko ihan väärässä??? Ja siis sinäkö ymmärsit karppauksen heti kun sanan kuulit ekan kerran vaikket ollut koskaan aiheeseen perehtynyt???? Hyvä jos näin onAlkuperäinen kirjoittaja vieras taasen:Eipä ne listat auta jos et ymmärrä karppausta, sori vaan...
Minä ainakin syön hedelmiä, mutta olenkin ihan-omanlaiseni-karppaaja, eli olen vain VÄHENTÄNYT hiilareita, en ole totaalikieltäytyjä. Ja yksinkertaista listaa ja vastauksia ei ole, joten jos asia tosiaan kiinnostaa, siitä kannattaa lukea oikeilta sivuilta, joilla jo usein on kysymyksiä vastauksineen valmiina.Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Arvasin heti kun näin kysymyksen, että et saa asiallisia vastauksia. Siis sellasia, mitkä vastais kysymykseesi. Jostain syystä karppaajien pipo on ilmeisesti niin tiukalla, että vaikka itellä olis tietoa vaikka millä mitalla, sitä ei vaan voi kertoa kysyvälle.
Joka kerta sama juttu, jos joku erehtyy kysymään jotain karppauksesta.
Kertoisin itse, mutta en ole juurikaan perehtynyt asiaan. Sen tiedän, että hedelmien syöminen ei ole suotavaa, joten en ryhdy itse karpiksi.
Oh, sinun pipo ei kai olekaan liian tiukalla, olin väärässä kun yleistin, suo anteeksiAlkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Atkinsin alussa saat vetää 20g hiilihydraatteja päivässä.
http://www.fineli.fi/ tuolta löydät joidenkin ruokien arvoja.
Sit vaan kauppaan tutkimaan missä tuotteissa on hiilareita vähän tai ei yhtään.
Hiilareita 0 ruokia on ainakin, kala, kana, pun.liha, kypsytetyt juustot, muna...
Pakkausselosteet tulee tutuksi![]()
Johtuu varmaan pipottomuus siitä etten oo kovinkaan perehtyny...Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Oh, sinun pipo ei kai olekaan liian tiukalla, olin väärässä kun yleistin, suo anteeksiAlkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:Atkinsin alussa saat vetää 20g hiilihydraatteja päivässä.
http://www.fineli.fi/ tuolta löydät joidenkin ruokien arvoja.
Sit vaan kauppaan tutkimaan missä tuotteissa on hiilareita vähän tai ei yhtään.
Hiilareita 0 ruokia on ainakin, kala, kana, pun.liha, kypsytetyt juustot, muna...
Pakkausselosteet tulee tutuksi![]()
![]()
Mulla ainakin paino putoaa suht nopeasti.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Onks tosta oikeesti joku hyöty?eli timiiko toi oikeesti?
Mulla ainoa mikä auttaa..ja kokeiltu on monenlaista. Nyt on kahdessa viikossa pudonnut 2,5 kg. Huomaan myös paidoista & housuista kun eivät enää NIIN pahasti purista =) Nälkää ei ole tarvinnut nähdä ja olo on hyvä, ainoastaan vaivaa on joutunut näkemään ruoanvalmistuksessa erilailla kuin ennen, ja siihenkin tottuu ajan mittaan.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Onks tosta oikeesti joku hyöty?eli timiiko toi oikeesti?
Kermassa tais olla 100g 3g hiilareita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Kiitos taas vastauksistanneSaako muuten kermaa miten paljon käyttää, ja mausteita. Niinku esim. pippuripihvi pippurikermakastikkeella ois aika maukas, jossa olis sitä mustapekkaa, onks se ok??
Kaupallinen yhteistyö: Storytel