Laittakaa kuvia tyylikkäästi, elegantisti puetuista taaperoista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Laittakaa kuvia tyylikkäästi, elegantisti puetuista taaperoista! Jokaisella on omat maku- ja tyylitotumukset, mutta olisi kiva nähdä muiden taaperoita tyylikäänä. Vaikka juhlavaatteissa tai kauppakeskusvaatteissa.

Mein pojalla on body ja sukkahousut lähes jokapaikassa. Arvostan noin pienellä ennen kaikkea mukavuutta. Juhlissa toki juhlavaatteet ja käyttää se välillä muutenkin housuja..

Heh. Jotenkin tuo kuulostaa mahdottomuudelta. tyylikäs ja elegantti eivät sovi samaan lauseeseen kui räkänokkainen taapero, toki jokaiselle äidille se oma on tärkein ja kaunein ja rakas.

Joskus näkee niitä lapsia jotka on puettu kuin pikku-aikuiset, sääliksi käy. Oliko sellainen pukeutuminen aapeella hakusessa?

Millainen on lapsellinen pukeutuminen? Jos pitäisi valita, puenko poikani siisteihin farkkuihin, kauluspaitaan ja neuleeseen, vai traktoripaitaan ja verkkareihin, valitsisin ensimmäisen vaihtoehdon :D

Ihan yhtä hyvä pojalla olisi olla kummassa vaan, mutta minusta lapsenkin voi joskus pukea siististi.

Tai sitten vaikka Tinttarellan (vai mikä se oli) ihaniin peikkopukuihin. Mutta miksi lapsia näkee kulahtaneissa vaatteissa niin paljon? Saako ne silloin olla lapsia?

Vähän ounastelinkin, että täällä vastataan näin. Minusta lapset voi ihan miellyttävästä pukea myös klassisesti, jos siitä tyylistä tykkää. Pehmoiset vakosamettihousut joustovyötäröllä eivät ole yhtään sen erilaiset kuin collegepöksyt. Vai potkuhousutko ne ainoat oikeat vaatekappaleet ovat (*puistatus*) Ja miten tämäkin heti on joku vääntänyt ilmesesti niin, että "aina puetaan kuin pikkuaikuinen". Ei sukkiksissakaan taaperot joka tilanteessa ole tai sitten myös vanhemmilla on pukukoodit hakusessa...

Mutta itse kun en ole tyylin vankkumaton kannattaja, niin ei ole linkkejä heti antaa. Kinderitin sivutkin Kinderit taitavat olla vain täynnä leikki-ikäisiä. Hmm, mitäs muita merkkejä olisi, sucre d'orge?

Yhteistyössä