Onko sulla malamuutti Mun lempirotu, joskus voin vielä tuollaisen hommata kun lapset on isoja ja enemmän aikaa...Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Mie ja mammutti... :heart:
Kolme löytyy. Ja pentuja tulossa syksyllä (toivottavasti )Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Onko sulla malamuutti Mun lempirotu, joskus voin vielä tuollaisen hommata kun lapset on isoja ja enemmän aikaa...Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:[/img]
voikun ihana koira!!Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Onko sulla malamuutti Mun lempirotu, joskus voin vielä tuollaisen hommata kun lapset on isoja ja enemmän aikaa...Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Aina välillä. Mulla oli kotona kauhean vähän sääntöjä ja sain tehdä semmosia juttuja, mitä moni ei antais tehdä. Sitten kuitenkin yhtäkkiä saatto tulla rangaistus, mikä varmaan johtu ehkä siitä, että äiti oli töistä stressaantunut. Mutta joo, ihana mun äiti on, edelleen. :heart: Hänellä on hyvä sydän.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Kiva kun laitoit.. Kaunis! <3Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No tämmönen:Alkuperäinen kirjoittaja tuli vaan mieleen..:Olis kiva nähdä Rukoilijasirkka sun hääkuvas, oot varmasti ollut kaunis morsian.
Kaunis tytär. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Tytär soittamassa
Niin on kaunis vaikka eihän se mikään yllätys ollutAlkuperäinen kirjoittaja tuli vaan mieleen...:Kiva kun laitoit.. Kaunis! <3Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No tämmönen:Alkuperäinen kirjoittaja tuli vaan mieleen..:Olis kiva nähdä Rukoilijasirkka sun hääkuvas, oot varmasti ollut kaunis morsian.
Onhan tuo ihan söpö kiukkupussiAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kaunis tytär. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Tytär soittamassa
Nyt jos menisin naimisiin, niin haluaisin oranssin puvun ja jotain isoja kukkia tukkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Niin on kaunis vaikka eihän se mikään yllätys ollutAlkuperäinen kirjoittaja tuli vaan mieleen...:Kiva kun laitoit.. Kaunis! <3Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No tämmönen:Alkuperäinen kirjoittaja tuli vaan mieleen..:Olis kiva nähdä Rukoilijasirkka sun hääkuvas, oot varmasti ollut kaunis morsian.
Sulla muuten samantapaiset hihat hääpuvussa kun mulla =)
ohos, onpa sinulla isot hauvat :heart: wau!Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:Kolme löytyy. Ja pentuja tulossa syksyllä (toivottavasti )Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Onko sulla malamuutti Mun lempirotu, joskus voin vielä tuollaisen hommata kun lapset on isoja ja enemmän aikaa...Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:[/img]
Ja kuvassa näkyy oikeassa reunassa (kun rullaa ) yhden päätä ja häntää