Laittakaa kuvia mielestänne normaalipainoisista naisista! Tässä mun näkemys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luokittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luokittelija

Vieras
Ihan kiinnostaisi tietää, mikä kenellekin on normaalia. Itselleni tuo ohessa oleva nainen edustaa sitä normaalipainon ehdotonta ylärajaa eli on ehkä hiukan tukeva mut ei ylipainoinen (virallisesti kai plus size..). Siis näin ulkonäön perusteella. Tuosta yli menee jo lihavaksi/ylipainoksi. Mut veikkaisin, että tuosta voisis hyvin ottaa 15 kiloakin pois ja olisi vielä normaali.

Eli laittakaa kuvia ulkonäöllisesti normaalipainon rajoihin mahtuvista naisista ( mikä ehdoton yläraja että on vielä normaali).

http://s4.hubimg.com/u/1325279_f520.jpg

[QUOTE="Sanna";25439354]Ei tuo ole normaali, vaan pulska.[/QUOTE]

Höpöhöpö, ihan normaali tuo on vielä. Ehkä vähän pulleahko joo, mutta varmasti mahtuu vielä normaalipainoon.

Tässä kuvassa on BMI tasan 25 pari vuotta sitten ja kyllä tuossa on selkeästi ihraa. Nyt kun olen luopunut yli 10 kilosta näytän normaalimmalta :D

Aijaa.com - 9357573.jpg

Mutta tosi näitisti tasaisesti näyttävät kilot olleen jakautuneet sulla:) Ainakin tuossa asennossa näyttää siltä. Itsellä tällä hetkellä bmi 25 ja näytän kutakuinkin samalta, kymmenen kiloa sais sulaa pois. Vyötäröllä mulla ehkä enemmän ihraa kuin tuossa sun kuvassa.

Ei sattuisi vertailun vuoksi ja mielenkiinnosta löytymään kuvaa nykyisestä hoikemmasta olomuodosta?:)

[QUOTE="vieras";25439402]http://misscaliforniausa.com/halloffame/09_carrie/images/2.jpg

Olen aina tykännyt hoikanpään normaalipainoisista.[/QUOTE]

Joo, tää on hyvän kokonen. Ap:n kuvassa oleva naiden on kyllä jo pullea, kasvot vaan on laihat. Joillain käy mäihä.

Mutta tosi näitisti tasaisesti näyttävät kilot olleen jakautuneet sulla:) Ainakin tuossa asennossa näyttää siltä. Itsellä tällä hetkellä bmi 25 ja näytän kutakuinkin samalta, kymmenen kiloa sais sulaa pois. Vyötäröllä mulla ehkä enemmän ihraa kuin tuossa sun kuvassa.

Ei sattuisi vertailun vuoksi ja mielenkiinnosta löytymään kuvaa nykyisestä hoikemmasta olomuodosta?:)

No en onnistunut löytämään mitään missä olisin a. yksin b. jossain suht vähissä vaatteissa,
mutta voin hetkeksi laittaa tän pikkukuvan esille jos haluat tihrustella.

Viimeksi muokattu:
Ihan normaalipainoinen tua ap.n linkittämä kuva. Kyllä monet miehet pitää normaalipainosista, vähän pyöreemmistä isorintasista naisista kun hoikista ja pienirintasista.

Ap:n linkkaaman kuvan nainen on kyllä ehdottomasti normaalipainoinen. Se joka muuta väittää on joko sokea tai päästänsä sekaisin. :D

Normaalipainosiahan tässä kyseltiin, ei timmejä. Normaalipainoinen jopa hoikkakin ihminen voi olla yksi kasa löllöä.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Otetaas leffa- ja tv-maailmaa mukaan. Mun mielestäni esimerkiksi Jennifer Ehle Elizabeth Bennetinä oli normaalipainoinen, Keira Knightley Elizabethina taas on mun mielestä jo ihan siellä normaalipainon alarajoilla, ellei jo alipainon puolella. Eli mun mielestä vuoden 1995 Lizzy on parempi kuin vuoden 2005.

Yhteistyössä