Laittakaa kuvia hiusmalleistanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Etenkin semmoisista puolipitkistä, toki saa laittaa muunkinlaisista :)

Tekis mieli tehdä hiuksille jotain, mut en tiedä mitä..ois ilmanen kampaajakin, miehen sisko..

Vai kasvattaisko vaan..? En tiiä..

No tällanen just tällä hetkellä. Maksimissaan noin 10-15 cm mittaset hiukset juuresta mitaten. Otin kuvan alle puol tuntia sitte:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3507287.jpg

Aika lyhkäsiä..miulla on sen verran luonnonkiharuutta/taipuisuutta, että tuntuu et jos on lyhyet hiukset niin ne menee väärään suuntaan aina. Joskus oli vähän lyhyemmät kuin Illuusian kuvassa.Oiskohan joku suoristusrauta tms. auttanut?
Mut nuo sopii kyl teille.

11913.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mä oon viihtynyt tämmöisessä jo jonkun aikaa.

Heh, sullon mun tukka :D Ainaskin melkein samanlainen.

Ja sulla siis hyvä maku. B)
Mä tykkään että niska on lyhyt mutta edessä jonkun verran pituutta, mulla on ollut aika pitkäkin tukka mut oon kokenut sen tylsäksi, kun en jaksanut sitä sitten laitella juuri ollenkaan.

Mä oon viihtynyt tämmöisessä jo jonkun aikaa.

Heh, sullon mun tukka :D Ainaskin melkein samanlainen.

Ja sulla siis hyvä maku. B)
Mä tykkään että niska on lyhyt mutta edessä jonkun verran pituutta, mulla on ollut aika pitkäkin tukka mut oon kokenut sen tylsäksi, kun en jaksanut sitä sitten laitella juuri ollenkaan.

Sulla siis myös :D Kattellaas tässä, että millaiseksi se kampaajalla käynnin jälkeen muuttuu. Siitosen Hanna-Riikalla eilisessä Euroviisufinaalissa oli kivan näköinen look, voipa olla, että kopsaan sen itellekin =)

Sulla siis myös :D Kattellaas tässä, että millaiseksi se kampaajalla käynnin jälkeen muuttuu. Siitosen Hanna-Riikalla eilisessä Euroviisufinaalissa oli kivan näköinen look, voipa olla, että kopsaan sen itellekin =)

Niin muuten oli, samaa katsoin! (ja vaihdoinkin sitten jo kanavaa :D )
Mä oon toisinaan haaveillut ihan lyhyestäkin mutten oo rohjennut, ehkä vielä joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie en tajua miten tommoinen otsis saadaan pysymään siinä missä sen pitäis :| Ja miulla se ei ees lähe samalla tavalla, siis samasta kohtaa..

Märkänä kampaa sen sivulle, niin pikkuhiljaa se jää siihen....höh...etsitään lisää...

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mie en tajua miten tommoinen otsis saadaan pysymään siinä missä sen pitäis :| Ja miulla se ei ees lähe samalla tavalla, siis samasta kohtaa..

Märkänä kampaa sen sivulle, niin pikkuhiljaa se jää siihen....höh...etsitään lisää...

No voi olla että oon leikannut sen vähän miten sattuu..ku itte leikattu.En tiiä, pitää tutkia asiaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

No voi olla että oon leikannut sen vähän miten sattuu..ku itte leikattu.En tiiä, pitää tutkia asiaa :)

ja myös se,että nuo on leikattu hieman viistoon jolloin menevät melkein itsestään tuohon...

Yhteistyössä