laittakaa kuppienne ja mukienne tekstejä tähän :)

• Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti
tämän
"Heräsin aamulla ja niin oli tämänkin päivä pilalla"

(mulla ei tätä ole, mutta voisin pessimistisiskolleni ostaa :LOL: hän kyl toisinaan naura itsekin omalle tyylilleen)

mörkö
Miehelle ostin "kyllä maalla on mukavaa" mukin. Muutettiin silloin pääkaupunkiseudulta vajaan 400km päähän ja miehen piti ottaa tuo viimesinä päivinä mukaan kun täältäpäin meni vielä hetkeksi loman jälkeen sinne töihin.

Kerran näin yhen mukin jotan en oo enää nähnyt myynnissä ja harmittaa!! Siinä teksti "parempi tossun alla kuin taivasalla" ; tuo liittyis meijän seurusteluaikaan hyvin ja olisin sen miehelle halunnut kiusallani ostaa. Ei siis oikeasti oo tossun alla mut miehen vapaana olevat kaverit härnäili miestä joskus seurusteluaikana..

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
For my best friend ( mukin pohjaan on liimattu posliininen penis :LOL: )
heeei! mä olen ostanut mun ystävälle tuollaisen ulkomailta! ootko mun ystävä? :LOL:
Toi muki oli mun 15-vuotislahja. En usko, et ollaan tuttuja :D
siis tästä on aikaa joku 14v kun ostin kaverille, en ny sentään enää tommosii ostais :D

Kyy
"Joka on pitänyt kädessään veden siloittamaa kiveä, tietää että jatkuvalla hyväilyllä on ihmeitä tekevä vaikutus"

Muutkin Tommy Tabermannin Cupido-sarjan lasit ja kuoharilasit löytyy! =)

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ei oo, mut kaupassa bongattua;

ÄLÄ LAINAA. Mukin lainaaja ammutaan. Hengissä selvinnyt ammutaan uudestaan ja si oli tussarin kuva... :D
Mulla oli tälläinen entisessä duunipaikassa, eikä auttanut mitään :| Aina oli yks "kävelevä komposti" mun kupin kanssa liikenteessä :x Kun lähdin sieltä, testamenttasin kupin sille..

Yhteistyössä