Laittakaa hei niitä meikattuja silmäkuvia itestänne!! (kokeneet meikkaajat)

  • Viestiketjun aloittaja urpojenurpo
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Just tänään pyörittelin eylineriä käsissäni ja mietin ostanko sen, mutta osaanko sitten kuitenkaan tehdä kunnollisia rajauksia. :snotty:
Ostit kai?
En ostanut, kun ajattelin, että on turha ostos kun en osaa tehdä niitä rajauksia. :snotty: :ashamed:
Kyllähän sitä oppii, voi aluksi tehdä vaikka vaan yläluomen ulkonurkkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Just tänään pyörittelin eylineriä käsissäni ja mietin ostanko sen, mutta osaanko sitten kuitenkaan tehdä kunnollisia rajauksia. :snotty:
Ostit kai?
En ostanut, kun ajattelin, että on turha ostos kun en osaa tehdä niitä rajauksia. :snotty: :ashamed:
Kyllähän sitä oppii, voi aluksi tehdä vaikka vaan yläluomen ulkonurkkaan.
Mulla olisi tuolle rajaukselle käyttöä lauantaina jo :D Pitäiskö ostaa se tänään ja ruveta harjoittelemaan B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Okei ehkä mäkin uskallan.. :)

Tässä mun simmut kaverini meikkaamana. Hän osaa rajailla, minä en niinkään. :ashamed:
Ja kyllä siinä on tekoripsiä mukana.. :)

Muuten kiva, mutta ripsarit on aika karmeilla paakuilla :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Okei ehkä mäkin uskallan.. :)

Tässä mun simmut kaverini meikkaamana. Hän osaa rajailla, minä en niinkään. :ashamed:
Ja kyllä siinä on tekoripsiä mukana.. :)

Muuten kiva, mutta ripsarit on aika karmeilla paakuilla :(
Eihän ole! Upea meikki, UPEAT silmät, vautsi
 
kosmetologi
rukoilijasirkka, pakko kommentoida tosta sun silmämeikistä sen verran että älä vedä tummempaa (sulla siis toi vaaleenpunanen) noin pitkälle sisänurkkaan. sun silmät kestäs sen että varjoa pistää vaan ulkonurkkaan.
 
kosmetologi
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Okei ehkä mäkin uskallan.. :)

Tässä mun simmut kaverini meikkaamana. Hän osaa rajailla, minä en niinkään. :ashamed:
Ja kyllä siinä on tekoripsiä mukana.. :)

tuota noin...rajauksen kuuluis olla ripsirajassa, ei silleen että ripsien tyveen ja rajauksen väliin jää tilaa niinkuin sinulla silmien ulkonurkassa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:
tuota noin...rajauksen kuuluis olla ripsirajassa, ei silleen että ripsien tyveen ja rajauksen väliin jää tilaa niinkuin sinulla silmien ulkonurkassa.
Heippa! Tarkoitatkohan noitten tekoripsien rajaa? Ne ei oo kyllä mitenkään parhaiten, mutta näyttivät kaukaa hyvältä eikä kukaan mua niin läheltä tuijotellut. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
/IMG][/URL]

Mä en osaa tai en halua ripsaria laittaa alaripsiin.
Silmän ulkokulmassa on tummempaa ja kajal on nestemäistä.Kulmaluulla on valkoista helmiäistä.
Todella kauniit kulmakarvat. Niihin aina kiinnitän ihmisessä huomiota ensin. Rukoilijasirkan meikki kaunis, mutta kulmakarvat eivät sovi siihen/on epäsiistit ja värittömät.
 
vieras nyt
Kun laittaa alas kajaalia, eyelineriä, ni laitetaanko se alaripsien sisä- vai ulkopuolelle? ...noin niinku yleensä... ja kandeeko se koko silmä rajata vai mikä ois "oikeaoppista" ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras nyt:
Kun laittaa alas kajaalia, eyelineriä, ni laitetaanko se alaripsien sisä- vai ulkopuolelle? ...noin niinku yleensä... ja kandeeko se koko silmä rajata vai mikä ois "oikeaoppista" ?
Useimmiten alapuolelle ja paras on vain n. max puoleenväliin silmää.ulkonurkasta rajaus voi olla vähän paksumpi joka ohenee kohti sisänurkkaa.

 
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras nyt:
Kun laittaa alas kajaalia, eyelineriä, ni laitetaanko se alaripsien sisä- vai ulkopuolelle? ...noin niinku yleensä... ja kandeeko se koko silmä rajata vai mikä ois "oikeaoppista" ?
kajalhan siis on nimenomaan silmän sisäluomiin tarkoitettu kynä, eyeliner siis nestemäinen. rajaustapahan riippuu pitkälti silmänmuodosta. täysin ympäri viivoilla rajattuja silmiä en suosittele kellekkään. ne on törkeät.
 

Yhteistyössä