Laittaisitko vauvalle

  • Viestiketjun aloittaja "TeeTee"
  • Ensimmäinen viesti
"TeeTee"
ristiäisiin farkkumekon,pitsikuvioiset sukkikset ja kauluksellisen puhvihihaisen bobyn? Ja siis kyseessä vauvan omat ristiäiset :) En ole itse röyhelöiden fani ja tuolta lipastosta löytyy tuo farkkumekko. Toisaalta,on myös valkoinen brodeerattu hihaton mekko,jossa kirjailtuja värillisiä kukkia. Tuo ehkä enempi vain kesäinen hellemekko..
 
En laittaisi farkkumekkoa koska mun mielestä farkku ei ole juhlaan sopivaa. Mutta onhan niitäkin joiden mielestä se on juhla-asu vaikka tennistossujen kanssa. Itse siis valitsisin sen toisen mekon. Sopisko se body sinne alle?
 
"TeeTee"
Ei käy body toisen mekon alle.. Voi hitto,pitääkö tässä vielä jaksaa ruveta koluamaan nettiputiikkeja jotta mekon löytäisi :( Helvetti kun omakin vaatetus vieläkin hakusessa..
 
"Neiti"
Mä tilasin ristiäismekon huuto.netistä. Siellä on myös uusia vaatteita kaupan, mutta eihän juhlamekkoja montaa kertaa tuu käytettyä. Itse tilasin käytetyn setin, jossa oli mekko, tossut ja hattu mukana :). Oli söpö. Kyllä pienellekin kuuluu juhlavaatteet laittaa, tuskin itsekään mitään farkkuminaria laittaisit ristiäisiin?
 
nnn
No eikö ihan perinteinen kastemekko käy? Miksi sinne pitää laittaa joku erillinen juhlavaate? Meillä on vauva aina ollut kastemekossa valmiina, kummi on saaanut pukea sen ennen tilaisuutta, ja viimeisten vieraiden lähdettyä on riisuttu. Niin harvoin sitä käytetään että kyllä se voi pari tuntia olla päällä. Näkee sitten heti valokuvistakin, missä juhlissa sitä oltiin =)
 
"Vieras"
Mitä mitä? Miksi vauvalla olisi joku toinen juhla-Asu kuin ristiäismekko? Juhlan jälkeen voi mennä nukkumaan niissä alla olevissa vaatteiisa eli bodyssa ja potkuhousuissa. Tai vaikka pelkässä vaipassa.
 
poika tulossa
Miksi suutut, jos itse kysyt? :D tietty sä laitat ihan mitä sä lystäät, mutta jos kysyt että laittaisinko minä niin en laittaisi. Mä voisin laittaa jotain tän tyylistä jos meille tulis tyttö

http://www.lastenshopare.com/tuotteet.html?id=57/6138

Siihen valkoiset pitsisukkahousut ja joku söpö hiuspanta tai rusetti. Ja pienet kengät <3 toi farkkuasu olis meille vähän liian arkinen, mutta jos et tykkää röyhelöstä jne niin laitat farkkua jos tahdot. Piste.
 
"TeeTee"
vaiko joku näistä?

http://www.lastenshopare.com/tuotteet.html?id=57/5817

http://www.lastenshopare.com/tuotteet.html?id=57/5639

http://www.lastenshopare.com/tuotteet.html?id=57/5600
 
"TeeTee"
En uskalla pitää tyttöä koko tilaisuutta kastemekossa joka on 57v vanha suvun mekko. Hauras kangas ja joku sen sotkee kuitenkin. Toki kuvat otetaan kastemekossa mut sit siihen kahvittelu/seurustelu/sylistä-syliin-"tilaisuuteen" joku muu..
 
"vieras"
[QUOTE="TeeTee";26819989]En uskalla pitää tyttöä koko tilaisuutta kastemekossa joka on 57v vanha suvun mekko. Hauras kangas ja joku sen sotkee kuitenkin. Toki kuvat otetaan kastemekossa mut sit siihen kahvittelu/seurustelu/sylistä-syliin-"tilaisuuteen" joku muu..[/QUOTE]

Meillä sama. Ja onhan se kieltämättä vähän epäkäytännöllinen.. yleensä kumminkin vauva kiertää sylistä syliin niin ei tartte kaikkien sitten kastemekkoa varoa ja sukia koko aikaa. :)
 
"TeeTee"
No niimpä. Nämä pastellisävyt juhla-hörselöissä ei nekään niin sytytä,niin sikspä tuota farkkumekkoa meinasin alunperin- Juhlamekkojakun ei oikeen tahdo löytyä vauvoille kuin pastellisävyissä..Toki kai jstain sais muitakin varmaan mutta varmaan sais työntää euroja enempi..
 
"vieras"
Millon ne ristiäiset on? Miksei se valkonen "hellemekko" käy? Ite en farkkumekkoa omalle tytölleni halua nimiäisiin laittaa. Ja mäkään en tykkää pitsihörselöistä tai kiiltävistä "juhla"kankaista vauvalla,mutta pastellisävyistä kyllä. Vähän harkitsen josko laittaisin meiän tytölle nimiäisiin yhen luonnonvalk mekon,se on KappAhlin Newbie-mallistosta..
 
Deleted member 70007
En laittaisi farkkumekkoa, valkoisen mekon voisin laittaakin. Tosin meidän tytöillä on tylliunelmat by Ameriikan ihmemaa ristiäisissä, että paha sanoa :D Mutta no joo.
 

Yhteistyössä