Laitoshuoltajaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EmmaW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EmmaW

Vieras
Hei, sain haastattelu kutsun laitoshuoltajakoulutukseen. Kannaattaako mennä jos koulutukseen pääsee? Mitä työ todellisuudessa on? ja palkka? Lähihoitajaksi haluaisin, hain siihenkin. Tuo laitoshuoltajan tutkinto on vain 12kk että sen jälkeenkin ehtii vielä opiskella lähihoitajaksi. Nyt vaan pitäisi päästä vanhasta pskaduunipaikasta pois! Saako aikuiskoulutustukea työkkärin järkkäämistä koulutuksista?

Hei, sain haastattelu kutsun laitoshuoltajakoulutukseen. Kannaattaako mennä jos koulutukseen pääsee? Mitä työ todellisuudessa on? ja palkka? Lähihoitajaksi haluaisin, hain siihenkin. Tuo laitoshuoltajan tutkinto on vain 12kk että sen jälkeenkin ehtii vielä opiskella lähihoitajaksi. Nyt vaan pitäisi päästä vanhasta pskaduunipaikasta pois! Saako aikuiskoulutustukea työkkärin järkkäämistä koulutuksista?

Laitoshuoltajantyö on pääasiassa siivousta. Voi myös tehdä vanhusten parissa osastoapulaisen töitä, siivousta, tiskausta, pyykkäystä jne. Palkka minulla 1697+ lisät.

mä teen pelkkää siivousta,vanhainkodissa.1800e/kk plus mahdolliset lisät. Muutakin voi kuulua kuten ruoka tai pyykkihuoltoa riippuen paikasta ja toimenkuvasta.Raskasta on ja palkka ei mikään kovin kummoinen mut mielummin näin kuin työttömänä.

[QUOTE="Vieras";25272578]Loistelias palkka kun vertaa siivoojan palkkaan näissä isoissa firmoissa, SOl jne...[/QUOTE]

Niissä ei tarvitakkaan koulutusta ja jälki senmukaista....

Laitoshuoltajan palkka on tietty korkeempi ku toimistosiivousta tms tekevän.
Rankkaa se on palkkaansa nähden mut niin ön lähärinkin.
Jos noi kaks ois valittavana niin lähihoitajaks ennemmin.
Mutta toisaalta :P kyllä sitä tilipussia kattoo mieluummin kun kelan päivärahoja.

9kk kerkesin tehä ja oon vaihtamassa alaa

Yhteistyössä