Alkuperäinen kirjoittaja heko:Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:Muumi vaipat alkavat olla aivan loppu, eikä ole nyt just rahaa lähteä uusia vaippoja hakemaan...
Olin tytölle vaihtamassa vaippaa, niin huomasin että vaipasta puuttuu tarrat kokonaan. Kävin loput vaipat vielä läpi, niin kyllähän sieltä löyty vielä neljä vaippaa lisäks joista puuttuu tarrat kokonaan. Muumi vaipoista siis kyse.
Saakohan sieltä jotain hyvitystä sitten ja mitä?
Ei ole rahaa ostaa vaippoja,niin reklamoit uusien toivossa? (eka lause)
Että et muka hyvitysten toivossa ole
Laitoin vaipoista reklamaatiota (mitä saan korvaukseksi?)
Otsakkeestasi saa kyllä eri käsityksen
Ymmärsit väärin. Tarkoitan että ottaa päähän kun nyt huomasin että on melkein kaikki vaipat viallisia, jotka on jäljellä. Ja tottakai sitä odottaa korvausta jos ostat jotain viallista. Sehän on itsestään selvyys. Rahalla ostat ja tietenkin odotat että saat sille rahalle vastinetta.
Mutta tuo että siksi reklamoin kun ei ole rahaa ostaa uusia. Se on sanottu väärin. Saan mä illalla ostettua, kunhan mies tulee kotiin, kun sillä on kaikki rahat. Mutta nyt päivällä, en saa ostettua. Tottakai sitä odottaa rahoilleen vastinetta. On mulle ennenkin tullut viallisia vaippoja, joista en ole valittanut. En lähde tekemään reklamaatiota yhdestä tai kahdesta vaipasta vaan niitä todella täytyy olla useampia viallisia.