Laitoin vaipoista reklamaatiota (mitä saan korvaukseksi?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heko:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Muumi vaipat alkavat olla aivan loppu, eikä ole nyt just rahaa lähteä uusia vaippoja hakemaan...
Olin tytölle vaihtamassa vaippaa, niin huomasin että vaipasta puuttuu tarrat kokonaan. Kävin loput vaipat vielä läpi, niin kyllähän sieltä löyty vielä neljä vaippaa lisäks joista puuttuu tarrat kokonaan. Muumi vaipoista siis kyse.
Saakohan sieltä jotain hyvitystä sitten ja mitä?

Ei ole rahaa ostaa vaippoja,niin reklamoit uusien toivossa? (eka lause)

Että et muka hyvitysten toivossa ole :laugh:

Otsakkeestasi saa kyllä eri käsityksen :laugh:

Ymmärsit väärin. Tarkoitan että ottaa päähän kun nyt huomasin että on melkein kaikki vaipat viallisia, jotka on jäljellä. Ja tottakai sitä odottaa korvausta jos ostat jotain viallista. Sehän on itsestään selvyys. Rahalla ostat ja tietenkin odotat että saat sille rahalle vastinetta.

Mutta tuo että siksi reklamoin kun ei ole rahaa ostaa uusia. Se on sanottu väärin. Saan mä illalla ostettua, kunhan mies tulee kotiin, kun sillä on kaikki rahat. Mutta nyt päivällä, en saa ostettua. Tottakai sitä odottaa rahoilleen vastinetta. On mulle ennenkin tullut viallisia vaippoja, joista en ole valittanut. En lähde tekemään reklamaatiota yhdestä tai kahdesta vaipasta vaan niitä todella täytyy olla useampia viallisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Et voi laittaa vaippaa lapselle, jos siinä ei ole sitä teippiä takana..?

meillä siis tarravaippoja, joten niitä ei saa kiinni

Jaa hups, tyhmä minä. :D Mietin vaan niitä housuvaippojen takana olevia teippejä jostain syystä. :laugh: Käytä tavallista teippiä niihin. :whistle:

Toi pelaa. Napakalla teipillä kiinni, eikä haittaa vaikka vaihtaessa hajoaa kun se ei lähde irti kuten vaippatarra.

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Meillä joskus ku hätätapauksessa ostettiin muumihousuvaippoja paketti, ni liki puolesta paketista vaipoista puuttui se tarra. LAitoin reklamaatiota ja saatiin korvaukseksi 5 pientä muumikirjaa.

tuo nyt kuulostaa aika köyhältä korvaukselta. Vaipathan paketissa on viallisia ja ne vaipat kun ei todellakaan oo ilmasia.

Mutta jos housuvaipasta puuttuu tarra, eli se takapuolella oleva tarra jolla vaippa suljetaan rullalle ja roskiin, niin ei ole kovin oleellinen tai iso vika. Jos teippivaipasta puuttuu tarra/teippi, niin sittenhän vaippa on käyttökelvoton -paitsi minä näppäränä laitan sen maalarinteipillä kiinni :D Liberosta joskus katkee tarra suljettaessa :o

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Et voi laittaa vaippaa lapselle, jos siinä ei ole sitä teippiä takana..?

meillä siis tarravaippoja, joten niitä ei saa kiinni

Jaa hups, tyhmä minä. :D Mietin vaan niitä housuvaippojen takana olevia teippejä jostain syystä. :laugh: Käytä tavallista teippiä niihin. :whistle:

Toi pelaa. Napakalla teipillä kiinni, eikä haittaa vaikka vaihtaessa hajoaa kun se ei lähde irti kuten vaippatarra.

täytyy kokeilla, josko pysyis. Meillä on vaan ihan ohutta teippia, mutta jos sillä sais sen verran pysymään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Meillä joskus ku hätätapauksessa ostettiin muumihousuvaippoja paketti, ni liki puolesta paketista vaipoista puuttui se tarra. LAitoin reklamaatiota ja saatiin korvaukseksi 5 pientä muumikirjaa.

tuo nyt kuulostaa aika köyhältä korvaukselta. Vaipathan paketissa on viallisia ja ne vaipat kun ei todellakaan oo ilmasia.

Mutta jos housuvaipasta puuttuu tarra, eli se takapuolella oleva tarra jolla vaippa suljetaan rullalle ja roskiin, niin ei ole kovin oleellinen tai iso vika. Jos teippivaipasta puuttuu tarra/teippi, niin sittenhän vaippa on käyttökelvoton -paitsi minä näppäränä laitan sen maalarinteipillä kiinni :D Liberosta joskus katkee tarra suljettaessa :o

No, tuo on kyllä totta. Luin vasta myöhemmin että housuvaipoista kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Muumi vaipat alkavat olla aivan loppu, eikä ole nyt just rahaa lähteä uusia vaippoja hakemaan...
Olin tytölle vaihtamassa vaippaa, niin huomasin että vaipasta puuttuu tarrat kokonaan. Kävin loput vaipat vielä läpi, niin kyllähän sieltä löyty vielä neljä vaippaa lisäks joista puuttuu tarrat kokonaan. Muumi vaipoista siis kyse.
Saakohan sieltä jotain hyvitystä sitten ja mitä?

Ei ole rahaa ostaa vaippoja,niin reklamoit uusien toivossa? (eka lause)

Ymmärsit väärin. Tarkoitan että ottaa päähän kun nyt huomasin että on melkein kaikki vaipat viallisia, jotka on jäljellä. Ja tottakai sitä odottaa korvausta jos ostat jotain viallista. Sehän on itsestään selvyys. Rahalla ostat ja tietenkin odotat että saat sille rahalle vastinetta.

Kirjoitin siis väärään kohtaan:)

Että et muka hyvitysten toivossa ole :laugh:

Otsakkeestasi saa kyllä eri käsityksen :laugh:

Tulin nyt sattumoisin lukee tätä ketjuu..ja ihmettelen...mistä näitä k....päitä oikein tulee??? :D en voi käsittääääää!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikka reklamaation teet, ja JOS tulisikin vaippoja, ei ne tänään tai huomenna tule. Pölhö.

Luitko aiemmin kirjoittamaani.
Mua vaan ottaa päähän että viimeiset vaipat on viallisia. Kun en heti pääse ostamaan.
Odotan mä jotakin korvausta, mutta en mitään isoa vaippapakettia, tai en odota mitään tulevan heti.
Reklamaation teen siksi että mä ainakin odotan rahoilleni vastinetta.

Tein kerran valituksen vaipoista, kun niissä oli jotain mustaa. Lähetin yhden vaipan ja sen pussin valmistajalle ja sain paketillisen uusia postissa.
Tutkivat sit sen viallisen vaipan ja siihen oli jossain vaiheessa tuotantoa päässyt konerasvaa tai jotain sellaista. Lähettivät siitä kirjeenkin kotiin.

Kyllähän rahalle pitää vastinetta saada, joten ei muuta kuin reklamaatiota vaan eteenpäin!

Yhteistyössä