Laitoin "ukon" kävelemään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henna81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henna81

Vieras
En tiedä tuliko ylireagoitua, mutta näillä mennään. Erosin vasta 7v suhteesta, ja olen nyt tapaillut ihan varteenotettavaa miestä jokusen kuukauden. Mies hinkuu jo yhteenmuuttoa ym, mut ihan siltä ei ole vielä tuntunut. Yhteistä aikaa on ollut vähän,käy meillä lähinnä nukkumassa, molemmat ollaan paljon töissä ja lapset (minun) häärii arjessa mukana. Tuo yhteisen ajan puute on vaivannut ja jättänyt minulle suhteesta hivenen viileän tunteen, siksi tänä viikonloppuna toivoin, kun meillä olisi mahikset kahdenkeskiseen viikonloppuun ollut, että se olisi yhdessä vietetty. Tälle miehelle tulikin sitten yllättäen eilen illalla poikaporukalla juhlimaan, eikä siinä mitä, ei ole tarkoitus toisen elämässä olla pallo jalassa, kävin minäkin sitten omia kavereita vapaaillan kunniaksi tapaamassa.
No tämä isännäntekele kömpii sitten aamulla kuuden aikaan hirveässä jurrissa meille. Heräiltiin tuossa joku aika sitten ja koitin ystävällisesti kysellä miten se ilta meni.

Oli ollut paikallisessa baarissa, joka menee puoli kahdelta kiinni. ihan ystävällisesti sitten kysäisin, että missäs sulla meni aika kun kuudelta vasta tulit, niin vastasi että vissiin jossain jatkoilla. Ei "muistanut" missä, kenen luona ja kenen kanssa. Kummaa. Tuumasin sitten että olisko toi ok toisinkinpäin, jos menisin kaveriporukalla juhlimaan, tulisin kotiin aamu-kuusi enkä tietäisi missä olin ollut. Ei sanonu mitään, hermostui vain. Luottamus. Sitä ei ole ollut edellisissä suhteissa, olen tullut petetyksi niin, etten koe kaipaavani enää koko parisuhteita, eikä tämäkään välttämättömyys ole. Sanoin äijälle sitten, että eiköhän ole parempi kun lähdet kämpillesi miettimään miten se ilta meni. Veti hirveet kilarit, huusi vain, että sekö se niin tärkeetä on missä hän on ollut, ei edes yrittänyt puolustautua vaan lähti sitten ovet paukkuen menemään. Riitoja meillä ei ole koskaan ennen ollut, tää olikin ensimmäinen ja liekö sitten viimeinenkin. Jos se tähän kaatuaa niin joutaakin kaatua.:D Miten oisitte itse toimineet, olisko tuo tietämättömyys ok vai ei?

No ei todellakaan olisi ok. Mies on ollut nelisen tuntia ties missä eikä kerro missä on ollut, miten tuollaiseen voi luottaa. Ei mitenkään. Kenkää perseeseen vain. Pahoilla teillä on ollut.

Yhteistyössä