Laitoin juhlapuvun tilaukseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Lähetin mitat ja kuvauksen puvusta ja muutamia kuvia...
Tämän tyylinen:
http://www.morsiusgalleria.com/gabela.html
mutta niin että menee niskan taakse ja selästä avoin, värinä lila.
Kaveri on thaikkulandiassa... Saa nähä mitä sieltä tulee mukana :D

Thaimaan naisten juhlapuvuista ei ole kauhean hyvää kokemusta. Äitini kävi Thaimaassa ja pistin hänen mukanaan kuvia puvusta, jonka tahdoin. Lopputulos oli niin kauhea, että äiti kieltäytyi maksamasta ko kaapua.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Thaimaan naisten juhlapuvuista ei ole kauhean hyvää kokemusta. Äitini kävi Thaimaassa ja pistin hänen mukanaan kuvia puvusta, jonka tahdoin. Lopputulos oli niin kauhea, että äiti kieltäytyi maksamasta ko kaapua.

kaveri teetti hääpuvun ja mahtava oli.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:

on varmaan eri juttu olla paikanpäällä ja käydä läpi sovitukset kuin lähettää mitat ja toivoa parasta.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:

on varmaan eri juttu olla paikanpäällä ja käydä läpi sovitukset kuin lähettää mitat ja toivoa parasta.

juu, siks mä jännäänki että mitä sieltä tulee :D
On kyllä osaava ostaja siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:
Onpas hieno puku! Ymmärsinkö oikein...tahtomis- juhlaa tiedossa? :whistle:

jotain sinnepäin :D

Oi, kun ihanaa!! Onko tiedossa isotkin kinkerit? Järjestelyt varmaan ihan hyvässä mallissa kuitenkin menossa... Hieno juttu! :flower: Nautiskele hääjuhliesi/-juhlienne valmistelujen keskellä...

Onpas hieno puku! Ymmärsinkö oikein...tahtomis- juhlaa tiedossa? :whistle:

jotain sinnepäin :D

Oi, kun ihanaa!! Onko tiedossa isotkin kinkerit? Järjestelyt varmaan ihan hyvässä mallissa kuitenkin menossa... Hieno juttu! :flower: Nautiskele hääjuhliesi/-juhlienne valmistelujen keskellä...

Oon kaasona. Ja toinen kaaso on paraikaa siellä thaikkulandiassa.

Jahans :D - mä täällä jo ehdin herkistelemään...ihan sinut meinasin nyt naitattaa B) . No, kaappaat sitten ainakin sen kukkakimpun...vai tarviikokaan? Jokos olette miettineet kaikkea kivaa ohjelmaa hääjuhlaan, vai onko ohjelmallinen? Toisethan ei välttämättä edes tykkääkään... No, anyway, mukavia tulevia juhlia sinulle!

Jahans :D - mä täällä jo ehdin herkistelemään...ihan sinut meinasin nyt naitattaa B) . No, kaappaat sitten ainakin sen kukkakimpun...vai tarviikokaan? Jokos olette miettineet kaikkea kivaa ohjelmaa hääjuhlaan, vai onko ohjelmallinen? Toisethan ei välttämättä edes tykkääkään... No, anyway, mukavia tulevia juhlia sinulle!

Mulla on itseasiassa kahet häät kesällä joissa molemmissa oon kaasona :D
Kimppua en kyllä koppaa kiinni vaikka se tulis päähän... :D
Toisissa häissä ollaan suunnitelmissa jo aika pitkälläki, toisissa on vasta juhlapaikka ja pappi varattuna...
Mutta kyllä tää tästä. Tää on niin mukavaa touhua että nautinnolla teen ja autan =)

Yhteistyössä