"huoh"
Mikset sä vastaa tämmösiin?Nätti lispetti! Onko tuo uudempi kuva kuin se näytöstä otettu kuva?
Siksikö että exifin mukaan sun kuva on otettu 2008? Mikset laita tuoreempia kuvia.
Mikset sä vastaa tämmösiin?Nätti lispetti! Onko tuo uudempi kuva kuin se näytöstä otettu kuva?
On mulla elämääkin, paitsi tylsinä palstahetkinä.no siellä on kunnon kyylä, kannattaisiko oikeasti hankkia joku elämä?
retorinen kysymys.
Eikö palstaelämä ole oikeaa elämää...retorinen kysymys tämäkinno siellä on kunnon kyylä, kannattaisiko oikeasti hankkia joku elämä?
retorinen kysymys.
Kyllä se exif aika paljon usein kertoo ja se pitäisi ihmisten oppia piilottamaan. Puhelimissa voi olla jopa gps-tiedot otetuiden kuvien exif-tiedossa.Ei se exif kyllä kerro mitään siitä onko kuva henkilön vai ei, monikin käyttää vanhoja kuvia, se miksi, ei taasen kuulu sinulle.
Miten toi sun naama ja yks sormi on ihan valkoisia? Niinku geishaHalusin äsken ota kuva, mutta kamera ei toimii kun sain 2pv sitten uus hiustyyli
laitan vaikka vanha
Aijaa.com - Minä
Voi mitä ihanuuksia:heart:
Kiitos :kiss:Voi mitä ihanuuksia:heart:
Olet kyllä niin kaunis:heart: *hyperventiloi paperipussiin*
Miten niin? Ihan yhtälailla täällä näkyy vanhoja ja uusia.
Joo voi olla vaikka mitä tietoa, mutta et sinä silti voi tietää onko ko. henkilö usassa vai suomessa, sanoi hän itse mitä tahansa. joten et voi tietää onko hänen vai ei. suomalaisia on nykyään aika monessa maassa aika paljon.