laitetaas kuvia lempilaukuistamme :D

Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
On vähän monimutkaista tuo kuvan laitto ilman digikameraa, mutta tällainen löytyy...
http://www.handbagheaven.com/ProductImages/replica_handbags/louis_vuitton/mini_alma/white/thumb_1.jpg
mä olen nähnyt näitä tosi monella nyt, mikä tää juttu oikein on?

No siis nyt ei oo kuvaa tähän hätään, mutta helppo kuvailla :D
Sellainen valkoinen tavallinen kankainen kauppakassi, johon on käsin painettu iso punainen kukka. Pari reikää kun jäi pyörän pinnojen väliin. Poika teki sen mulle äitienpäivä lahjaksi ja on ollut kovassa käytössä. Sen lisäksi, että sillä on tunnearvoa, niin se on musta mielettömän hieno :D

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Sellainen valkoinen tavallinen kankainen kauppakassi, johon on käsin painettu iso punainen kukka. Pari reikää kun jäi pyörän pinnojen väliin. Poika teki sen mulle äitienpäivä lahjaksi ja on ollut kovassa käytössä. Sen lisäksi, että sillä on tunnearvoa, niin se on musta mielettömän hieno :D
Ihana! Luulenpa, että se sun kassisi hakkaa mennen tullen kaikki nää muut purperryt ja tissiveskat :D
Mäkin sain äitienpäivälahjaksi vohvelikankaasta tehdyn, itsekuvioidun kännykkäkotelon ja se on maailman hienoin! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Hieno varmasti! :heart:

mä sain myös tytön tekemän jossa luki:Äiti on hieno ja ihana.Sit siinä on mun lemppariväreillä perhonen!! :heart:

Yhteistyössä