Laitetaanko vähän mittoja? Sekä pituus ja paino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kfkdkfkfk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kfkdkfkfk

Vieras
Vaatekokokin ois hyvä.

Mä aloitan. 165/68

Vyötärönympärys 69cm
Reisi isoimmasta kohdasta 62cm
Pohje 39cm
Peppu, isoin kohtani 108cm

Housukokoni on 40/42, paitakokoni s/m laittalaahan muutkin mittojanne niin voidaan vertailla.

Itse olen pudottanut painoa nyt 10kg ja reidestäkin lähtenyt jo 5cm

Haluaisinkin nyt tietää että paljonko esim M housukokoa käyttävällä on reisi ja levein kohta :)

163cm 65kg vy 68cm lantio 104cm ja reisi 62cm käytän s kokoa (??)

käyn salilla ja jumpissa paljon. kai mullon jonkinverran lihasta. laihdutan kuitenkin, tarkotuksena ois saada enemmän lihasta ja painoo alas jotain reilu 5kg.

[QUOTE="CIS";27222611]163cm 65kg vy 68cm lantio 104cm ja reisi 62cm käytän s kokoa (??)

käyn salilla ja jumpissa paljon. kai mullon jonkinverran lihasta. laihdutan kuitenkin, tarkotuksena ois saada enemmän lihasta ja painoo alas jotain reilu 5kg.[/QUOTE]

Mä oon nyt ihan kaffella. Miten sulle voi mennä S koko?

Siis mulla ei montaa senttiä ole reidessä tai pepussa enemmän ja kokoni on L

[QUOTE="CIS";27222611]163cm 65kg vy 68cm lantio 104cm ja reisi 62cm käytän s kokoa (??)

käyn salilla ja jumpissa paljon. kai mullon jonkinverran lihasta. laihdutan kuitenkin, tarkotuksena ois saada enemmän lihasta ja painoo alas jotain reilu 5kg.[/QUOTE]

Mulla on lantio ja reisi saman kokoset ja M koko, ei mahdu kyllä millään ilmeellä s.

[QUOTE="A.p";27222620]Mä oon nyt ihan kaffella. Miten sulle voi mennä S koko?

Siis mulla ei montaa senttiä ole reidessä tai pepussa enemmän ja kokoni on L[/QUOTE]

Samaa kyllä ihmettelen. Yleensä S-koossa lantion pitäisi kuitenkin olla alle 95 cm.
Noilla mitoilla CIS on kuitenkin selvästi normaalipainon ylärajalla...

165/63
ry-vy-ly 99-78-98
reisi 55

Miten teillä on noin kapeita vyötäröitä. Ap:llakin, sullahan on melkeen reites kokonen vyötärö :O Oot varmaan aika tiimalasi. Tosin mä oon reilu kuukaus sitten synnyttänyt, että vatsassani on kyllä löysää enemmän kun ennen raskautta vaikka paino on sama. En millään muista mikä mun vy on ollut ennen raskautta, varmaan joku 70-75 cm luulisin.

Farkkukoko 29/32 tai 38-40 tällä hetkellä.

Yhteistyössä