V
vieras
Vieras
Laitetaanko avoimeen työhakemukseen ansioluetteloa tai työtodistus jäljennöksiä yms? vai onko se vain avoin oma kertoma hakemus??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:mä laitan aina liitteeksi CV:n kirjoitan sit siihen että työtodistukset toimitetaan pyynnöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites kun minun cv on vanhentunut ja uutta ei ole mahdollista tehdä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mites kun minun cv on vanhentunut ja uutta ei ole mahdollista tehdä.![]()
Miks ei ole mahdollista tehä uutta? Älä koskaan laita todistusjäljennöksiä mukaan. Kukaan ei niitä enää halua kun niistä tulee vaan ylimäärästä paperia eikä niitä jaksa lukee.
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Eikö koneesta löydy mitään teksitinkäsittelyohjelmaa...WordPad??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Eikö koneesta löydy mitään teksitinkäsittelyohjelmaa...WordPad??
löytyy juu, mut eikös ansioluettelo pitäisi olla tarkasti tehty.. muistelen kaikkia rivivälejä yms??
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Eikö koneesta löydy mitään teksitinkäsittelyohjelmaa...WordPad??
löytyy juu, mut eikös ansioluettelo pitäisi olla tarkasti tehty.. muistelen kaikkia rivivälejä yms??
Saahan ne muotoilut tuollakin ohjelmalla. Ei muuta kuin naputtelemaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Eikö koneesta löydy mitään teksitinkäsittelyohjelmaa...WordPad??
Saahan ne muotoilut tuollakin ohjelmalla. Ei muuta kuin naputtelemaan =)
en muista miten tarkasti se tehdään? onko sillä suuri merkitys? vai riittääkö jos on sinne päin?