Laitetaan romanttisia kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 178
113
Ei eroottisia kuvia, mä olen ap ja mä määrään tässä ketjussa.

Palstan limasedille vaikea tehtävä erottaa romantiikka ja erotiikka toisistaan, mutta jos eivät pysty, niin olkoot pois tästä ketjusta. :)

Navalnyt.
Tästä kuvasta tuli haikea, kipeä kuva. Tuossa jos missä on tunnetta. :cry: :love: Voi kun olisivat vielä saaneet kohdata.

(Tuon vaimon ilme muistuttaa Maria Zaharovan tuijotusta mutta en anna sen häiritä)

GGSS_DzXMAAodNA

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti
En laita tarkoituksella Putinin vastustajien kuvia, mutta kenties sota herkistää - ja vaikeana aikana rakkaus punnitaan.

Zelenskyit n.vuosi-puolitoista vuotta sitten. ❤️ Nuokaan eivät usein pääse näkemään toisiaan.
Väsyneet, ahdistuneet kasvot, mutta rakkaus.

btg8sbu8_zelensky-wife-on-vogue-cover-650_625x300_27_July_22.jpg

• Haha
Reactions: Lispetti
Näillekään ei hyvin käynyt, mutta Marilyn on tuossa kau-nis. Ja hänellä oli hauskaakin Arthur Millerin kanssa (vaikka miljoonas avioliitto...)

deliveryService

Palstan limasedille vaikea tehtävä erottaa romantiikka ja erotiikka toisistaan, mutta jos eivät pysty, niin olkoot pois tästä ketjusta.

Navalnyt.
Tästä kuvasta tuli haikea, kipeä kuva. Tuossa jos missä on tunnetta. Voi kun olisivat vielä saaneet kohdata.

(Tuon vaimon ilme muistuttaa Maria Zaharovan tuijotusta mutta en anna sen häiritä)
Onko romantiikka mielestäsi erotiikkaa vaatteet päällä?

No testataan. Onko tämä kuva romanttinen?
879d152fce117d53ac8f8376a3a393ff.jpg

img[

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Lispetti ja setis
M1ehellä ottaa selkeästi koville aihe "pelkkä romantiikka" ja pitää heittää paniikkikakat housussa jotain provoa. Pinnistele, kyllä se joskus sulle valkenee!

Mutta pitää kiittää sua yhdestä asiasta: mä olen tajunnut sulle kuvia laitellessa, kuinka söpöjä tsainapariskunnat on. Eikö toi mies ole söötti kun se on suojeleva tsainapimuaan kohtaan? :)

64817282-happy-young-asian-couple-in-love.jpg

• Tykkää
Reactions: m1es
M1ehellä ottaa selkeästi koville aihe "pelkkä romantiikka" ja pitää heittää paniikkikakat housussa jotain provoa. Pinnistele, kyllä se joskus sulle valkenee!

Mutta pitää kiittää sua yhdestä asiasta: mä olen tajunnut sulle kuvia laitellessa, kuinka söpöjä tsainapariskunnat on. Eikö toi mies ole söötti kun se on suojeleva tsainapimuaan kohtaan?
Sinä varmaan oikeasti ihailisit minun ja vaimoni seurusteluajan (romanttisia) kuvia :sneaky:

• Tykkää
Reactions: Echo

Palstan limasedille vaikea tehtävä erottaa romantiikka ja erotiikka toisistaan, mutta jos eivät pysty, niin olkoot pois tästä ketjusta.

Navalnyt.
Tästä kuvasta tuli haikea, kipeä kuva. Tuossa jos missä on tunnetta. Voi kun olisivat vielä saaneet kohdata.

Navalnyin tytär on kuuma hottis.

Siinä oli kirjaimellisesti islamilaista "romantiikkaa". Ja tuot sen tähän ketjuun ilmoittaen että se on romanttista. Aika surkea esitys sinulta jopa provoksikin. Kuvottava ja naista alistava käsitys sinulta romantiikasta edelleenkin.
Kyllä Lähi-idän kulttuureissa tuo on oikeasti romantiikkaa ja kunnioitusta, myös toisinpäin toteutettuna.

5201-Is-kissing-feet-of-wife-allowed-in-Islam-00.jpeg

@Echo noi sun ekat kuvat ei ole yhtään romanttisia. Noista on romantiikka kaukana - ihan kamalia!😱

Katoppa näitä!🥰☃️🤗

614-09232019en_Masterfile.jpg

happy-couple-having-fun-snow-260nw-477953707.jpg

a9267f2229213ca7de533ddb2cc6371f.jpg

7ca4ea8e4308ccdcc645bf5f9dd6198c.jpg

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä