laitatteko lapsille joka aamu puhtaat vaatteet??

No en...
Tai miten määritellään puhtaat. Onko paita, jota käyttänyt yhden päivän likainen? Tai housut? Minusta ei. Kyllä samaa paitaa voi käyttää muutamia päiviä, jos se ei ole soosissa vaan ns. puhdas.

Alusvaattet ja sukat tietysti vaihdetaan useammin, joskus päivittäinkin.

Mutta tämä varmaan riippuu lapsen iästä. Pienillä likaantuu vaatteet helpommin, isommilla ei.

joo vaihdetaan joka päivä, paitsi sellaisissa tapauksissa että esim paita on ruokasotkujen vuoksi vaihdettu kesken edellisen päivän ja on edelleen puhtaana aamulla niin sitten saa mennä samalla vielä toisen päivän.

Tarpeen mukaan vaatteita vaihdetaan ei vain ns. tavan vuoksi. Eli en laita joka aamu puhtaita vaatteita jos vaate ei ole likainen. MUTTA jos siinä on vähänki likaa (ruokaa, muraa yms.) niin kyllä vaihdan. (LUE= eli lähes joka aamu laitan puhtaat vaatteet, ainakin paidan. Sukat tietty joka päivä puhtaat) Tulipas selvästi sanottua!! :D

hohhoijaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 12:55 äitee kirjoitti:
Mä en laita, elleivät ole likaisia/haisevia tms. kalsarit ja sukat toki vaihdetaan päivittäin.

Mä en vaan yksinkertaisesti ymmärrä että miksi pitäisi laittaa "puhdas" vaate pesuun
PEESI! Ei mitään järkeä. On sitä pyykkiä muutenki.

No en todellakaan vaihda.

Alkkarit ja sukat noin joka toinen päivä. Pitkät housut menevät ainakin viikon ja puserosta katson onko likainen (pudonnut ruokaa tai kurainen).

Ihan turhaa joka päivä vaihtaa, ei mulla ole aikaa joka päivä pyykätä.

Yhteistyössä