laitanko mä kummilapsen lahjan postin kautta menemään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kummitäti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kummitäti"

Vieras
vai mitä teen? kun en tiedä millon menen käymään vai menenkö ollenkaa.Entäs jos postitan niin laitanko vaikka äidin nimellä vai lapsen? ja jos postitan niin jos kuitenkin pääsen käymään kylässäkin niin pitääkö silloinkin viedä jotain...

Jos et ole varma pääsetkö käymään ennen joulua tai joulun pyhinä, niin laita postissa ja äidin nimellä ja varsanaiseen pakettiin sitten tietty lapsen nimi. Jos menet käymään, niin ei tartte mun mielestä viedä välttämättä mitään tai sitten äidille joulukukka, suklaata yms. pientä.

Jos jo isompi lapsi kyseessä joka ei enää usko joulupukkiin niin minusta voi aivan hyvin laittaa myös sen lapsen nimellä sen paketin. Sit jos pääsetkin myös käymään lapsen luona niin voithan viedä jotain pientä vielä, vaikka suklaata tms.

[QUOTE="susu";25211407]laitat äidin nimellä paketin menemään,laittavat sitten pukin konttiin ja lapsi saa lahjan aattona joulupukilta![/QUOTE]

no näin mäkin ajattelin olishan se kurja kun toinen uskoo joulupukkiin ja sit saakin lahjan käteen.

mut niin,laitanko mä siihen pakettiin et keneltä se on,en varmaan...kun kyllähän se paketista selvii kun näkee kuka lähettäjänä.

Uusi tilanne mulle kun erottiin lapsen kummisedän kanssa niin eka joulu kun tällänen uusi pulma et miten toimia.

Yhteistyössä