Laitan pojan myyntiin Huutikseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
|O

Oikeesti.

Tänään sälli on ehtinyt tehdä mm. seuraavaa:
Kähveltää jääkaapista kerman ja kaataa sen keittiön lattialle (joka oli pesty keskiviikkona) ja napata paahtoleipäpussin ja murentaa ne kerman lisukkeeksi, sillä aikaa kun kävin kusella. Tämä tapahtui heti aamulla ennen seitsemää, upea alku päivälle.
Nipistää naishenkilöä takapuolesta bussissa :ashamed: .
Tiputtaa useita cd-levyjä olkkarin hyllyn väliin (niitä ei saa sieltä pois ellei pura koko hyllyä ) sillä aikaa kun autoin esikoista järjestämään eteistä (esikoinen saa siitä taskurahaa).
Kaataa puoli litraa mehutiivistettä sille samaiselle keittiön lattialle jonka jo aamulla putsasin kermasta ja leipämuruista: annoin hänelle lasin vettä ja menin pyykkejä laittamaan, poika päätti että haluaakin mehua, pölli mehutiivisteen ja kaatoi mukiin sillä seurauksella että koko pullo levisi |O .
Plus sitten saanut parit kolmet itkupotkuraivarit, raapaissut mua käteen niin että tuli verinaarmu, kiusannut siskoaan oikein tosissaan....Kivaa omistaa tuollainen hyväntuulinen korvatulehdusta poteva kaksivuotias |O .

Ostaiskohan joku sen Huutiksessa, jos laitan oikein söpön kuvan ilmoituksen liitteeksi? :saint:

Arvatkaas mitä sälli teki sillä aikaa kun kirjoitin tuota?
Kävi kääntämässä hellan kaikki levyt päälle, ja uunin kolmeensataan (mulla on kananuggetit siellä ) ja sai raivarin kun menin kääntämään levyt pois päältä & uunin oikeaan lämpötilaan.
Onneksi se menee puolen tunnin päästä nukkumaan B) . Ja nukkuu toivottavasti kuin enkeli.

meillä tänään ollut vähän samanlaista..poika kaatoi omenamehut olohuoneen lattialle jonka tänään olin siivonnut/luutunnut. nyt on lattia aika mukavasti starttinen vaikka 4kertaa luutunut sen...taulut seinältä heittänyt maahan..ym muuta mukavaa=)

:) Kuulostaa oikein hyvälle -laita nätti kuva liitteerksi.

Meillä asustaa sellanen 3,5v. neiti jolle aamuisin ei kelpaa mitkään vaatteet, vaalenpunaiset ja prinsessa vaatteet ehkä. Pikkupöksyt menee pimpsuun ja niitä ostin uusia kasallisen, jos eivät menisi. Meillä tykätään myös kokata, omia vellejä syntyy ja kun yhdessä leivotaan on hiivat vedessä ennen kuin ehtii kissa sanoa :) Kuulolaite meillä on usein pois päältä- eikä sana kuulu eikä esim. muskarintätiä totella. Karkkipäivä on joka toinen viikko, kun muuten tulee tottelemattomuus viivoja liikaa. Ei kiltti tarvii olla, mutta pitää totella silloin kun on tottelemisen aika. Onneksi pikku kakkonen on tulossa ja neiti huomaa ettei hänen perässään voi aina juosta -kun on niin kiva mennä karkuun kun on KIIRE. Kamalaa tämä loputon kiire -onneks on sentään rauhalliset viikonloput. :)

Kyllä nämä lapsoset kerkii. :heart:
Ovat niin ihania ja välillä tosiaan tekis mieli myydä tai vaihtaa toiseen. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja shopperseller:
Laita ennemmin kiinan ebayhyn. Sais varmaan paremman hinnan. Poika ja ikääkin on jo kertynyt sopivasti. kyllä sillä vähintään 1200 e saisi.

En mä niin halvalla myy =) . Onhan tuohon mennyt sievoinen summa jo tähän mennessä.
Ja nyt kun hän nukkuu ja on oikein söpö tiikeripyjamassa tuhistessaan niin tuskin myyn laisinkaan :heart: .

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Kävi kääntämässä hellan kaikki levyt päälle, ja uunin kolmeensataan (mulla on kananuggetit siellä ) ja sai raivarin kun menin kääntämään levyt pois päältä & uunin oikeaan lämpötilaan.
Onneksi se menee puolen tunnin päästä nukkumaan B) . Ja nukkuu toivottavasti kuin enkeli.

Kuule nainen. Sulla on siellä kotona sylittelyikäinen kipeä lapsi. On arvatenkin rauhallisempi kun annat läheisyyttä ja hellyyttä ja positiivista huomiota hänelle. Hoivaa pikkuista ja jätä koti vähemmälle huomiolle kun toinen sairastaa. Priorisointia, hyvä ihminen. Lapsi on vain kerran pieni, se koti sotkeentuu alati, ei se touhuamalla lopu se työ siellä. ja tietokone hemmettiin kun lapset hereillä!

Alkuperäinen kirjoittaja shopperseller:
Laita ennemmin kiinan ebayhyn. Sais varmaan paremman hinnan. Poika ja ikääkin on jo kertynyt sopivasti. kyllä sillä vähintään 1200 e saisi.

En mä niin halvalla myy =) . Onhan tuohon mennyt sievoinen summa jo tähän mennessä.
Ja nyt kun hän nukkuu ja on oikein söpö tiikeripyjamassa tuhistessaan niin tuskin myyn laisinkaan :heart: .

Mä kurkkasin aikasemmin sun profiiliin ja mä olin jo laittamassa tarjousta tulemaan... harmi! Meillä kipuiltu ja kiukuteltu flunssaa viikko ja raivareista saanu osansa niin äiti, isä kuin isoveli, vaikka kaikki vaan yrittää halia ja hoitaa... silti ottaisin toisen vaikka heti, jos saisin! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Justiinsa:

Kuule nainen. Sulla on siellä kotona sylittelyikäinen kipeä lapsi. On arvatenkin rauhallisempi kun annat läheisyyttä ja hellyyttä ja positiivista huomiota hänelle. Hoivaa pikkuista ja jätä koti vähemmälle huomiolle kun toinen sairastaa. Priorisointia, hyvä ihminen. Lapsi on vain kerran pieni, se koti sotkeentuu alati, ei se touhuamalla lopu se työ siellä. ja tietokone hemmettiin kun lapset hereillä!

:laugh:
Oikeesti, paljon vähemmälle ei voisi kodinhoitoa jättää....Mutta kermat, leivänmurut ja mehutiivisteen moppaan toki pois lattialta enkä jätä siihen.
Poitsu on sylissä tuntikausia joka päivä, ja saa kyllä huomiota jatkuvasti.
Tietokone on auki aina, mutta usein tässä istuu lapset lastenohjelmaa ja musiikkia seuraamassa, en suinkaan minä :xmas: .

Yhteistyössä