Laiskat laihduttajat

• Viestiketjun aloittaja Karvinen
  • Ensimmäinen viesti
Karvinen
Juu siis ketju kaikille "laiskoille" jotka harvemmin saa tsempattua itsensä liikkumaan :(
Jos vaikka saatas tsempattua toisemme ylös ulos ja lenkille! :D
En oo kyllä tykänny nyt liikkua ulkona ollenkaan kun vihaan tuota lämmintä ilmaa, odotan kirpeitä kylmiä syysilmoja!

Varmaan yli viikko sit oon lenkillä käyny eikä sekään mikään pitkä ollut, ehkä päälle 30min.. :/

*huoh* :ashamed:

Tintti1010
miulla on ollu koko kesän ihan sama homma... :/ ...en oo saanu itteeni liikkeelle kun en yhtään tykkää hikoilla tuolla ulkona kun on jo valmiiksi hiki....(ja tietty se laiskuus... :whistle: ) mutta, nyt kun koulu alko niin oon pakottanu itteni polkemaan sinne joka aamu (5,5 km) vaikka kyllä se välillä ahistaa sekin...(en ilmeisesti oo liikkujatyyppiä... ;) ) mutta, kun aamulla lähtee vaan polkemaan niin pakko sieltä on sitten polkea poiskin... :D ...tsemppiä sinulle ja kaikille muille "laiskoille" liikkujille....
Luin muuten lehdestä että joku nainen oloi laihduttanut lähemmäs 30 kg eikä ollut liikkunut yhtään, eli pelkillä elämäntapamuutoksilla saanut tuon aikaan!! Sitten vasta kun oli ihannepainossa niin oli ruvennut liikkumaan jottei paino enää lähtisi nousuun!!! Siinä on ainaskin hyvä esimerkki, ettei se maata kaada vaikkei aina jaksaiskaan lähteä lenkille!! :) (liikuntahan kyllä tehostaa tottakai laihista, muttei kannata pilata koko laihsta sillä että pakottaa ittensä johnokin mistä ei vaan kertakaikkisesti pidä!!)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2004 klo 11:22 Karvinen kirjoitti:
Juu siis ketju kaikille "laiskoille" jotka harvemmin saa tsempattua itsensä liikkumaan :(
Jos vaikka saatas tsempattua toisemme ylös ulos ja lenkille! :D
En oo kyllä tykänny nyt liikkua ulkona ollenkaan kun vihaan tuota lämmintä ilmaa, odotan kirpeitä kylmiä syysilmoja!

Varmaan yli viikko sit oon lenkillä käyny eikä sekään mikään pitkä ollut, ehkä päälle 30min.. :/

*huoh* :ashamed:
Hei mä oon kans viikon nyt kävelly joka aamu tasan 30 min rattaiden kanssa reipasta vauhtia :) ja kyllä sekin on näemmä auttanu.

Vaikken mä nyt varsinaisesti laihduta (tosin jos itsellään lähtisi, niin muutama kilo voisi kyllä häipyä) oon pyrkinyt lenkkeilemään myös, nyt keväällä aloitin. Kauan ennen lasta loppunut tanssiharrastus lopetti kaiken liikunnallisen mun elämästä, joten olen ollut melkoisen rapakuntoinen. Nyt nämä kuumat ilmat on vähentänyt mun lenkkeilyä jälleen, mutta muuten tykkään kävellä kun yksin pääsen: tyttö alkaa niin iso olemaan ettei sitä jaksa lykkiä mukana aina. Ensimmäinen kilometri: yhtä tuskaa, mutta kun siitä pääsee kävelis vaikka venäjälle.... ;)

Karvinen
Tykkään kamalasti pyöräilystä mutta liian harvoin saan aikaseks lähtee sinne pyörälenkille, mutta kun kaupungille tahdon mennä niin lähen pyörällä kun siinä säästää melkein 5 e bussimaksuja!

Nyt yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja huomenna vaunulenkille vaikka mikä ois! (on se niin tyhmää kun on parveke minne vaunut voi tökätä :( )
Jos vaikka edes sen 30 min olis ja siitä sitten pikkuhiljaa pitentää tuntiin...

Jos me kaikki "laiskottelijat" tsempataan huomenna ja lähdetään ulos liikkumaan! Saas nähdä kuka tekee pisimmän lenkin :D

Yhteistyössä