Lainaturva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullaikinaan se oi lainan myöntämisen ehto pankin puolelta. Ymmärrettävää kyllä; ei takuita, yksin maksamassa ja pitkä työmatka päivittäin omalla autolla (riskit loukkaantmisesta).

eli siis pankki ei sitä vaadi vaikka olis isosta lainasta kyse? kun mä olen sitä mieltä että aina voi asunnon myydä.. ja kun olis niillekkin rahoille muuta käyttöä!!!

[QUOTE="vieras";25567301]Mullaikinaan se oi lainan myöntämisen ehto pankin puolelta. Ymmärrettävää kyllä; ei takuita, yksin maksamassa ja pitkä työmatka päivittäin omalla autolla (riskit loukkaantmisesta).[/QUOTE]
En todellakaan usko :D. Lainan takuuna on asunto ja lopulle pitää olla joko henkilötakaajat tai valtiontakaus.

[QUOTE="vieras";25567317]En todellakaan usko :D. Lainan takuuna on asunto ja lopulle pitää olla joko henkilötakaajat tai valtiontakaus.[/QUOTE]

Se nyt ei sun uskomisesta muuksi muutu ;) Näin kuitenkin oli.

Mulla oli myös lainan myöntämisen ehtona, kun itekseen maksan isoa asuntolainaa. Ja onneks oli kattava lainaturva kun loukkaannuin vapaa-aikana ja jouduin pitkälle sairaslomalle, kelan rahoilla ei paljoo lainoja maksella.

[QUOTE="vieras";25567333]No ei vaadi ja jos luet ehtoja, niin ne ovat huonommat kuin henkivakuutuksessa (mikä kyllä kannattaa olla). Ja työttömyyden varalta saatava turva on aivan naurettava.[/QUOTE]
Ja myös tapaturmavakuutus tietysti kannattaa olla.

Yhteistyössä