Laina vakuutuksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meilläkin on lainassa laaja lainavakuutus...

Mitähän tarkoittaa käytännössä se, että jää esim. työttömäksi, Mitä hyötyä vakuutuksesta on siinä vaiheessa?
Kun vakuutus on kuitenkin juuri työttömyyden, sairauden tms. varalta.

Pitäis käydä varmaan pankista kyselemässä, mutta onko kelläkään omakohtaista kokemusta?

Kun niitä vakuutuksia on erilaisia, ainoan oikean vastauksen saat lukemalla omat paperisi.
Siellä kerrotaan ehdot.

Miksi olet ottanut vakuutuksen ymmärtämättä, mihin se on tarkoitettu? Voi hyvät pojat.

En meinannu... olen ollut työttömänä jo pari kuukautta, eikä töitä ole tiedossa.
Mutta ei hätää, minulla on kyllä siltikin varaa maksaa lainani.
Ajattelin vain että kun kallis vakuutus on otettu, niin eikö sitä kannattaisi sitten käyttääkin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En meinannu... olen ollut työttömänä jo pari kuukautta, eikä töitä ole tiedossa.
Ajattelin vain että kun kallis vakuutus on otettu, niin eikö sitä kannattaisi sitten käyttääkin...

Tietoinen valinta on ollut ottaa tuo vakuutus, jotta saa maksattaa velat muilla

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kun niitä vakuutuksia on erilaisia, ainoan oikean vastauksen saat lukemalla omat paperisi.
Siellä kerrotaan ehdot.

Miksi olet ottanut vakuutuksen ymmärtämättä, mihin se on tarkoitettu? Voi hyvät pojat.

Kyllä minä oon ymmärtäny sen ottaessani, mutta siitä on aikaa enkä muista tarkasti...

Lähinnä nyt hain sitä että jos jollain on kokemusta KÄYTÄNNÖSSÄ...

Alkuperäinen kirjoittaja NO NIIN:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tietoinen valinta on ollut ottaa tuo vakuutus, jotta saa maksattaa velat muilla

=D Sinulla varmaan hyvä päivä tänään. Aurinkoista loppupäivää!

Se vakuutus on niin perkeleen kallis, että todellakin kannattaa hyödyntää otettu vakuutus.

Yleensä vakuutuksessa on työssäoloehtoja, jotka vaativat tietyn ajan työssäoloa ennen työttömyyttä lainanoton jälkeen. Ja maksuaika on rajattu esim 24 kuukauteen. Ei sillä lainaansa pääse pois maksamaan :)

Yhteistyössä