Laimeaa suhteen yritystä (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joojoo17
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joojoo17

Vieras
oli tossa joo.

Täs vaan pikkutarina miehen näkökulmasta tai jottai.

"Tapasin naisen jne" laulettiin laulussa.

Sitten siinä loppusyksy ja talvi vietettiin yhdessä. Kaikki ok. Pikkuhiljaa muutamassa kuukaudessa valuttiin sellaiseen "aviopari" elämään, niinkuin oltaisiin koko elämämme oltu yhdessä. Johtuu siitä varmaan et molemmat ovat väsyneitä ja "kaikennähneitä". Kiva laittaa ruokaa, saunoa, pientä naintia.

Ei mitään riitoja, ei sen kummempaa. Tylsää siis.

No nyt se ilmoitti että valmis on, vie tavarasi täältä pois.
Luluen että kevät kutsuu.

No se on helppoa. Kun hänen luonaan on vain jotkut vaatteet, hammasharja jne.

No, talvi meni hyvin ja oli hyvät tissit ja hauskaa oli.

Miksi kirjoitin?

No, ajattelin että olsiko muitakin vastaavan touhun kokeneita.
Siis, niinku et talven synkkä siin lämmitellään, ja se oli siiinä sitten.

Ja mulla ei mitään pahaa sanottavaa hänestä tai koko touhusta, mut näinkiin.

Niin olen siis mies joka aina välillä seuraan tätä palstaa.

oli tossa joo.

Täs vaan pikkutarina miehen näkökulmasta tai jottai.

"Tapasin naisen jne" laulettiin laulussa.

Sitten siinä loppusyksy ja talvi vietettiin yhdessä. Kaikki ok. Pikkuhiljaa muutamassa kuukaudessa valuttiin sellaiseen "aviopari" elämään, niinkuin oltaisiin koko elämämme oltu yhdessä. Johtuu siitä varmaan et molemmat ovat väsyneitä ja "kaikennähneitä". Kiva laittaa ruokaa, saunoa, pientä naintia.

Ei mitään riitoja, ei sen kummempaa. Tylsää siis.

No nyt se ilmoitti että valmis on, vie tavarasi täältä pois.
Luluen että kevät kutsuu.

No se on helppoa. Kun hänen luonaan on vain jotkut vaatteet, hammasharja jne.

No, talvi meni hyvin ja oli hyvät tissit ja hauskaa oli.

Miksi kirjoitin?

No, ajattelin että olsiko muitakin vastaavan touhun kokeneita.
Siis, niinku et talven synkkä siin lämmitellään, ja se oli siiinä sitten.

Ja mulla ei mitään pahaa sanottavaa hänestä tai koko touhusta, mut näinkiin.

Niin olen siis mies joka aina välillä seuraan tätä palstaa.

Tuota noin... eli syytät naista talvikissan ottamisesta? Koet siis tulleesi esineellistetyksi? Miten tämä sopii yhteen tuon kanssa, että seurustelit väsyneen joskin hyvän tissiparin kanssa ja tylsää oli?

Onko sulla siis mitään hajua, miksi sinut jätettiin?

Miksi solahtaa suoraan avioelämään ilman avioliittoa? Mie haluan kaivata miestä, ikävöidä, antaa epätoivonkin välillä astua mietteisiini. Haluta häntä, mutta olla hieman epävarma, haluaako hän minua. Antaa hänen etsiä minulle paikka elämässään. Huomata, etten ole varma nakki ja antaa hänen kypsytellä ajatukseen minusta. Sellaista tangoa, mitä se alku on.

Viimeksi muokattu:
Tuota noin... eli syytät naista talvikissan ottamisesta? Koet siis tulleesi esineellistetyksi? Miten tämä sopii yhteen tuon kanssa, että seurustelit väsyneen joskin hyvän tissiparin kanssa ja tylsää oli?

Onko sulla siis mitään hajua, miksi sinut jätettiin?

No, en tietty mistään mitään tajua kuten annat ymmärtää.
Mutta eiköhän se ollut molemminpuolisen innoittumisen puute.
En niinku kyennyt innostumaan hänestä eikä hän minusta.
Syytä lienee molemmissa.

Tässä kun asiaa pohtisin niin yksi asia jää niinkuin kaivelemaan. Eli sen merkillinen miellyttämisen halu ja oman tahdon puute. On kuin kivirekeä vetäisi kun ei minkäänlaista aloitekykyä tai halua yhtään mihinkään. luulen että se on ollut jotenkin alistettu aiemmissa suhteissa, ehkä jopa hakattu tai jotain. Tai sitten syvästi masentunut. Vaikea sanoa kun se puhuu mutta ei kuitenkaan puhu, sitä ei niinkui pääse lähelle, se varoo.

Nyt joku voi miettiä että miksi yleensä kannattaa moista touhua harjoittaa. Että parempi yksin. Ei ole. Synkimmän talven aikaan on mukavampaa nukkua kaksin kuin yksin. No aikansa kutakin.

Nyt just lähdössä hakemaan tavarat, heippa siis sille ja hyvää kevättä.
Toivon kyllä että löytää sopivamman kumppanin. Ei se niin helppoa sillekään ole kyllä, en usko että kauheata tungosta on, kuten ei minullekaan.
Varsinkaan kun ei ole (olla) ketään hakemassa.

Sen kissaa tulee ikävä...

Joo. Nyt saa haukkumisia mutta täytyy nyt kerrankin tänne jotain kirjoittaa kun tää kuiteskin tuntuu olevan hieman parisuhdepalstakin.

Toivon aapeelle (ja itsellenikin) lämpöistä kesää. Auringonnousuja sekä -laskuja, lemmestä juopuneita suudelmia ja suurta kaihoa. Sitä tunnetta, että pakahtuu, kun ei ole justiinsa toisen vieressä. Ja pakahtumista, kun vihdoin pääsee syliin. Niin tiivistä tunnelmaa, että päässä alkaa soida Marvin Gaye ja kupla sulkeutuu vain kahden ihmisen ylle.

Ai niin, unohtu se tissihomma viel mainita.
Niin et onks se sit esineellistämistä jos alkuperäisessä viestissäni sanoin et "hyvät tissit"?
Minkä minä sille voin että tykkään että naisen yks parhaimpia ulkoisia avuja on ne tissit...
Vai eikö sitä saa ääneen sanoa...
Vanhaa tyhmää vitsiä lainatakseni, "mikä on naisen etupuoli? -- takapuoli".

Ai niin, unohtu se tissihomma viel mainita.
Niin et onks se sit esineellistämistä jos alkuperäisessä viestissäni sanoin et "hyvät tissit"?
Minkä minä sille voin että tykkään että naisen yks parhaimpia ulkoisia avuja on ne tissit...
Vai eikö sitä saa ääneen sanoa...
Vanhaa tyhmää vitsiä lainatakseni, "mikä on naisen etupuoli? -- takapuoli".

Kai ne tissitkin siihen pakkaukseen kuuluu, useimmat kai haluaa tulla arvostetuksi kokonaisuutena. Mie kyllä lemppaisin siihen paikkaan, jos joku ois kanssani vain rintojeni takia.

Yhteistyössä