Olen kuullut että hartiat levenisivät, jotenka kannatteeko sillä nyt alkaa kiinteyttämään?
hiiva 19.01.2009 #1 Olen kuullut että hartiat levenisivät, jotenka kannatteeko sillä nyt alkaa kiinteyttämään?
Jep 19.01.2009 #2 Alkuperäinen kirjoittaja hiiva: Olen kuullut että hartiat levenisivät, jotenka kannatteeko sillä nyt alkaa kiinteyttämään? Click to expand... Mun mielestä uinti on hyvää liikuntaa. Koko kroppa joutuu töihin. Kai sitä aika paljon saa kauhoa, jotta hartiat levenisi?
Alkuperäinen kirjoittaja hiiva: Olen kuullut että hartiat levenisivät, jotenka kannatteeko sillä nyt alkaa kiinteyttämään? Click to expand... Mun mielestä uinti on hyvää liikuntaa. Koko kroppa joutuu töihin. Kai sitä aika paljon saa kauhoa, jotta hartiat levenisi?
tikku 19.01.2009 #3 mitä leveemmät hartiat sitä hoikemmalta näyttää vyötärö. Rajansa tietty kaikella.
harrastelija 19.01.2009 #4 Ainahan se uinti kannattaa, eikä se näillä tavallisen uimarin kilometrimäärillä ne hartiatkaan kovin nopeasti levene...Jos et sitten kilpauimariksi aikonut...
Ainahan se uinti kannattaa, eikä se näillä tavallisen uimarin kilometrimäärillä ne hartiatkaan kovin nopeasti levene...Jos et sitten kilpauimariksi aikonut...