Laihiksesta ei tuu hevon heinää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja S.TANA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

S.TANA

Vieras
Mulla on personal trainer, perun tapaamisia ku mussutan etten jää sille kiinni. Yksi viikko mulla meni tosi hyvin mutta reissu pilasi seuraavan viikon ja taas on roskaruoka päässyt valloilleen. Haluan nämä 40 kg mössöä itsestäni pois, mutta itsekuri on hevon kuusessa, herkut vie voiton.

Itellä kans sama ongelma tuon itsekurin kanssa.. Vanhoja kuvia kattelin tänään missä oon synnytyksen jälkeen joku 7kk menny niin olin vielä hyvässä kunnossa, nyt poika 1v 3kk ja syön ku mikäki possu!

Sanot sille trainerille vaan et tarviit TODELLA paljon tukea nyt... Ethän sä nyt voi hyvä nainen vaan mussuttaa koko aikaa.... jos traineri osaa hommansa, saa myös sut ruotuun, usko pois! Tsemppiä kovasti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nin:
sitä p.tähän se on. Tällä mammalla sama ongelma. Mikä oikeasti auttaisi?

Sen tien kun pääsen siihen ruutuuni ja eteenpäin niin laihduin, se motivoi mua, mutta miten pääsen siihen lähtöruutuuni, aaarghh....

Miten sä voi siltä pimittää painoasi? Sehän näkee sen kun sun olisi pitänyt tietyssä ajassa laihtua tietyn verran. Miten sä päivässä voit laihduttaa paljon?

no minulla auttoi se että vaihdoin napostelut vihanneksiin. Huomasin, että ei ne herkut olleetkaan niin tärkeitä, vaan se että kaipasin jotain suuhuni liian usein ja ne pikkuherkut on helppoja ja niihin oli tottunut..
Noh, vihanneksia sitten napostelin ja sekin väheni ajan kanssa.. Kun ei niistä kuitenkaan tule "euforista" oloa kuten sokereista :D
Paino on tippunut reilusti.. Toki lisäsin myös liikuntaa reilusti.

oisko vaikka miestä, joka käy kaupassa ja valvoo toden teolla teidän syömisiä? Kun ruokaa ei ole kotona ni hankalampi syödä. Ja kyllä jokaisessa on sitä tahtoa, kunhan sen vaan löytää!

Alkuperäinen kirjoittaja viess:
Miten sä voi siltä pimittää painoasi? Sehän näkee sen kun sun olisi pitänyt tietyssä ajassa laihtua tietyn verran. Miten sä päivässä voit laihduttaa paljon?

Ei mun paino laske eikä nouse viikossa, mulla lähtee jo nesteitä 2 pv ja - 5 kg ku pääsen vauhtiin, kokemusta siitä on.

Yhteistyössä