LAIHDUTUSVALMISTEITA ei saa käyttää, jos haluaa lapsia.

Öö, mihinkähän tämä väitteesi perustuu? Onko oikein tieteellisesti tutkittua vai perustuu vaan yhden ihmisen kokemukseen?

Minä ainakin join noita Allevoja vielä silloinkin satunnaisesti, kun tietämättäni odotin jo vauvaani. Nyt rv 17 ja kaikki erinomaisen hyvin. Kyllähän jokainen tietysti varmaan järjelläkin tajuaa, että raskaana ollessa ei saa laihduttaa, mutta ei noilla vaikutusta ole ennen raskautta käytettynä!

Voisi vähän miettiä, mitä tänne suoltaa, tai vaihtoehtoisesti perustella väitteensä tai linkittää tutkimuksen, jossa näin todetaan, jos näin on.
 
Hei, mua kiinnostais tietää, onko todella varmaa tietoa mistä valmisteista tulisi keskenmeno.
Minä söin yhden raskauteni aikana paija-puristeita, Vogelin Papaijaforce. Viikolla 11 tuli iso hulmahdus verta, luulin keskenmenoksi. Sairaalassa ultrattiin, kaikki ok. Poika syntyi ajallaan, ihan terveenä...

Niitä puristeita söin, kun oli koko ajan niin huono olo, ja tuntui ettei ruoka sula mahassa. Papaijahan on ruokaa sulattavaa, siinä on sellaisia entsyymejä. Myöhemmin olen lukenut, että papaijaa on käytetty myös sikiönlähdetykseen. Onneksi mulla ei toiminut siten. Ja lopetinkin niitten syömisen heti sen sairaalareissun jälkeen. Mietin vaan, meinasiko silloin tulla keskenmeno juuri niitten puristeittein vuoksi.... Ei osannut luontaistuote myyjä sanoa siihen mitään. Itse olen sen jälkeen muistanut aina varoitella raskaana olevia Papaijasta.
(Ei tarkoita etteikö sitä hedelmää voisi syödä, esim, mysleissä sitä on, mutta puristeissa on tiivistettynä sitä niin runsaasti)
 

Yhteistyössä