Laihdutuskysymys! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihari

Vieras
Mulla on nyt tässä tän vuoden aikana tullut muutamia kiloja (en omista toimivaa vaakaa, et en osaa sanoa montako) ja kaikki mun vaatteet kiristää.

On siis kaikki ylimääränen menny vatsaan ja reisiin kun ollut tosi epäsäännöllinen elämänrytmi.. Nyt se on loppu ja arki astunut kuvioihin niin olis kiva taas saada housut mahtumaan!!

Miten saan viikossa mahdollisimman paljon kiloja pois et saisin jo vapun pirskeisiin noi yhdet farkut mitkä on millistä kiinni ettei mene nyt kiinni :(

En syö mitään makeaa -en ole koskaan syönyt.
Olen jättänyt napostelut pois ja koitan syödä n.3tunnin välein vähän ja lisätä veden juontia.

Mikä liikuntamuoto olis tehokkain? Siis kotona toteutettava? =)

Ryhti suoraksi, tee lankkua vaikka joka päivä. Leipä, riisi yms turvottava heti pois. Paljon vettä ja kasviksia :) Ananasta ja vähä suolaista ruokaa ja vihreää teetä :)

lisää proteiinia, pitää nälkää kivasti . kana, kala, maitotuotteen mm .maitorahka, raejuusto. Vähennä hiilareita, ainakin leipää . Ota hiilareita kasviksista. Ilman hiilareita ei meinaa jaksa :)

[QUOTE="vieras";26138746]Alota nyt vaikka 3*50 kyykkyyn ylös sarjalla. Sen jälkeen et jaksa tehdä viikkoon mitään ja laitat ne yhdet toiset farkut mitkä mahtuu.[/QUOTE]

loistava ohje!!!

toinen: unohda koko juttu, juokse kieli vyön alla uusien housujen perässä joka ehtoo kaupoilla, ja tsädäm, ne vanhat housut mahtuukin taas.

kolmas ohje: änge niihin väkisin ja kerää ikimuistoja. Pakko juoda tunto pois kun housut kiristää niin inhottavasti...

Yhteistyössä