Laihdutuskuuri

• Viestiketjun aloittaja Nelissäkymmenissä
  • Ensimmäinen viesti
Nelissäkymmenissä
Liityin keskiviikkona painonvartijoihin, eka kertaa elämässäni siis oikeasti dieetillä. Tavoite olisi -12 tai 14 kg. Onko täällä suunnilleen sen verran painoansa pisteillä pudottaneita? Minkä verran teillä meni aikaa painonvartijoissa tämän painon pudottamiseen? Olen vähän pihalla ;)

Mä oon nyt tiputtanu 12kg ja aikaa on menny pari kuukautta kun nyt viimeinen (kolmas)kuukausi on menny niin että tulee kiloja takas ja taas ne tulleet tippuu eli sen alimman painon alle ei olla menty..
Ei oikein usko itteensä oo pitäny ja syöty on vaikka mitä ja vaikka kuinka paljon..
Ne kaks kk menikin niin etten lipsunu pisteistä oikeestaan yhtään ja sitten se alku innostus vaan lopahti.. Vaikka kannuksena on vauva vasta sitten kun on tavoitepaino saavutettu!

tuskaa
olen aloittanut pisteillä painonvartioiden ohjeilla painonpudotuksen takana 3 viikkoa ja 2 kg.... hitaasti mutta varmasti.
sanovat ettei ole nälkä, mutta minulla kyllä on. illat ovat yhtä tuskaa kun tuntuu että mitään ei voieikä saa syödä. en syö mitään makeaa, enkä rasvaistakaan. hankalaa tämä on. painoa pitäisi saada pois 10 kg.

Janica89
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2004 klo 07:05 Nelissäkymmenissä kirjoitti:
Liityin keskiviikkona painonvartijoihin, eka kertaa elämässäni siis oikeasti dieetillä. Tavoite olisi -12 tai 14 kg. Onko täällä suunnilleen sen verran painoansa pisteillä pudottaneita? Minkä verran teillä meni aikaa painonvartijoissa tämän painon pudottamiseen? Olen vähän pihalla ;)
Mun pitää vielä se 8.0kg saada pois. :D Eli olen nyt 78.0kg. :ashamed: Sitten sen 8.0kg:lon jälkeen pitäisi saada se 10kg pois! :p Mut voin vakuuttaa että enään en häpeä painoani, ainakaan paljoa. Olo tuntuu nykyään paljon reippaammalta ja terveemmältä. :D Mut onnee sunkin tavoitteesees! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2004 klo 07:31 tuskaa kirjoitti:
olen aloittanut pisteillä painonvartioiden ohjeilla painonpudotuksen takana 3 viikkoa ja 2 kg.... hitaasti mutta varmasti.
sanovat ettei ole nälkä, mutta minulla kyllä on. illat ovat yhtä tuskaa kun tuntuu että mitään ei voieikä saa syödä. en syö mitään makeaa, enkä rasvaistakaan. hankalaa tämä on. painoa pitäisi saada pois 10 kg.
muutaman alkuviikon ajan minullakin oli ihan kamala nälkä jatkuvasti. Mutta nyt meinaa olla niin, etten saa edes pisteitä täyteen. Jos illalla tykkäät mässytellä, säästä päivällä pisteitä. Niin minäkin teen. En siltikään illallakaan syö mitään rasvasta. Yleensä ruisleipää, hedelmiä, marjoja, joskus saatan ottaa jonkun keksin, jos tekee mieli hyvää. Vielä pitäisi kymmenen kiloa saada pois, toiinen mokoma ollaan jo laihduttu.

Eiköhän se onnistu kaikilla muillakin, kun kerran minäkin onnistun!!

Odyssia
Pudotin reilussa kolmessa kuukaudessa noin 15 kiloa Painonvartijoissa. Noudatin tosin orjallisesti pisteitäni ja liikuin enemmän kuin yleensä. Lähinnä kyllä hyötyliikunnan muodossa, mutta kuitenkin.

Tsemppiä! =)

mä aloitin tänään painonvartijoissa... raskauksien jäljeltä ylimääräisiä kiloja älyttömästi, n.30g pitäis saada pois :whistle:
täytynee vaan nyt ryhdistäytyä kunnolla ettei vaan repsahda...
vaaka pitäis ostaa et sais seurattua miten paino putoaa, jos vaikka lähteneet kilot kannustais...
onkohan liian kova tavoite kesäks saada toi määrä pois suurinpiirtein???

Nelissäkymmenissä
Okei, jos se onnistui teiltäkin niin kyllä sitten minultakin. Kamala nälkä on suursyömärillä ollut tämän ekan viikon, mutta uskon että se siitä helpottuu.
Onneksi marjoja saa syödä paljon, illat napostelen niitä makean himossa.
Itse asiassa tämä on ollut yllättävän helppoa!!!

Yhteistyössä