LAIHDUTUSKAVERIA ÄÄNESEUDULTA?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Punkero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Punkero

Vieras
Tarkoituksena olis olla joskus n.40kg köykäsempi, pääsis ny ensin semmoisiin mittoihin,et vaatteitten löytäminen ei olis yhtä tuskaa!

Kaipailisisin moiseen urakkaan kaveria tästä lähistöltä (asustelen Keski-Suomessa Äänekosken kupeessa),jonka kanssa vois käydä vaikkapas uiskentelemassa,tehdä hyvää sapuskaa,ja olis joku joka kanssa laihtuis,niin ei vois olla itekkään laihtumatta... HiH!;D

Ja muutoinkin vois olla kiva saada joku ihana ihminen piristämään tätä ankeaa elämääni; olen valtaosan vuorokaudesta täällä korvessa yksikseen meitin alle vuoden ikäisen poitsun, 2koiran & kissan kanssa. Jotenkas mökkihöperöityminen ompi alkanut jo kovaa kyytiä,ja ei sitä kyl sais tapahtua,kun ikää vasta 23v... Perheeseen kuuluupi kyllä myöskin 3-kymppinen isukki.

Jospas sattuis,että olis viel suht`koht samanikäinen mukelokin,niin mikäs sen mukavempaa,että olis sitten poitsullekkin seuraa;oD

asun kyllä jklssä mutta seuraa laihdutukseen ja piristämään arkea kyllä kaipaisin.mulla myös 40kg pitäis vielä laihduttaa.10 on nyt lähteny..mun lapset ovat tytöt 4kk,4v ja 6v,pojat isoja,mutta kyllä pääsisin kyläileen ja lähettäis vaikka vaunulenkille ja rupateltais.minbusta saisit kyllä luotettavan ystävän.olisi mukava jos ottaisit yhteyttä.yst terv.susanna.viinikainen@saunalahti.fi

Yhteistyössä