laihdutuskavereita kaivataan

tuuppa tonne meidän herkkupeppujen pinoon mukaan, just ollaan alottelemassa urakkaa, mulla mm. 20 kiloo puotettavana. Minä ja mammukka imetetään yhä joten täysillä ei vielä laihduteta varsinaisesti, lähinnä tarkkaillaan syömisiä ja juuri noita makeita, muutaman kuukauden päästä aloitetaan tosissaan.

Onhan meillä tuo kilopinokin, joka on kai toiminu jo yli vuoden :D
Tosin onneks on valinnan varaa! Tai voi ilmoittaa painoa vaikka molemmissa! Niin mä oon kans suunnitellu tekeväni..

Mulla oli 30kg, mut nyt on enää reilu puolet: 17kg, jouluun mennessä pitäis olla puolessa välissä..

mulla on maidontulo oikeastaan kokonaan loppunu joten ajattelin aloittaa kunnolla... Painonvatijoiden pisteillä ja lenkkeilemällä joka päivä. Sit 1krt/vko ratsastustunti.
Pitäisköhän vielä liikkua enemmän?
varmaan joku kiinteytysjumppa lisäks?

Meillä kans tisuttelu jääny jo aikas vähäseks, kun poju on huomannu et ruokaa saa helpommallakin (soseet ja vellit). Eli oon päättäny aloittaa laihduttamisen kunnolla, kaikki herkut oon jo karsinu pois, joskus tietty jotain pientä hyvää syön ;) . Päivittäin käymme pojun kanssa lenkillä kun on koira ( pakko ähtee ulos), mutta tarttis varmaa tehä jotain muutakin esim. vatsoja ja jotain jumppaa. Oon vaan niin laiska alottamaan :/ :p .

Yhteistyössä