T
tuleva ex-läski
Vieras
Lihoin raskausaikana ~20kg (joo,söin raskauden piikkiin
)
näistä kiloista on tiputettu nyt n.15kg ja aikaa kulunut parisen vuotta.
Elin siis porsaana vuoden verran ja sitten havahduin ulkonäkööni/kokooni.
Mitat tuolloin olivat 163/85kg ja nyt 163/72kg..alunperein 65kilonen "keijukainen".
Paino on ollut tässä lukemass anyt vuoden verran ja hyvin on pysynyt noissa lukemissa..laihdutus jotenkin "jäi" vuosi sitten.
Nyt tarkoitus olisi laihtua toiset 15kg mutta MITEN!!?
2kk olen syönyt monipuolisemmin,vältellyt herkkuja ja liikkunut (pyöräilyt töihin,kuntosalit jne,teen myös ruumiillisesti raskasta työtä)
Mallia olen ottanut jutan blogissa olleesta ruoka-jutusta..ei vaan tunnu tapahtuvan MITÄÄN.
Tuntuu että karpata en osaa.
karppaus.infoa selailin jo pari suotta sitten enk äoikeen tajunnut koko hommaa.
Leivät yms ei ole kuulu mun "ruokavalioon" enää pitkiin aikoihin,hedelmiä syön sillontällöin ja ruoka sisältää aina kasviksia,jos ei muuten niin salaatin tai raasteiden muodossa.
onko täällä ketään joka on ollut samassa tilanteessa??
olenko mä vaan malttamaton?
näistä kiloista on tiputettu nyt n.15kg ja aikaa kulunut parisen vuotta.
Elin siis porsaana vuoden verran ja sitten havahduin ulkonäkööni/kokooni.
Mitat tuolloin olivat 163/85kg ja nyt 163/72kg..alunperein 65kilonen "keijukainen".
Paino on ollut tässä lukemass anyt vuoden verran ja hyvin on pysynyt noissa lukemissa..laihdutus jotenkin "jäi" vuosi sitten.
Nyt tarkoitus olisi laihtua toiset 15kg mutta MITEN!!?
2kk olen syönyt monipuolisemmin,vältellyt herkkuja ja liikkunut (pyöräilyt töihin,kuntosalit jne,teen myös ruumiillisesti raskasta työtä)
Mallia olen ottanut jutan blogissa olleesta ruoka-jutusta..ei vaan tunnu tapahtuvan MITÄÄN.
Tuntuu että karpata en osaa.
karppaus.infoa selailin jo pari suotta sitten enk äoikeen tajunnut koko hommaa.
Leivät yms ei ole kuulu mun "ruokavalioon" enää pitkiin aikoihin,hedelmiä syön sillontällöin ja ruoka sisältää aina kasviksia,jos ei muuten niin salaatin tai raasteiden muodossa.
onko täällä ketään joka on ollut samassa tilanteessa??
olenko mä vaan malttamaton?