Laihdutus käy työstä!

• Viestiketjun aloittaja ajatuksia
  • Ensimmäinen viesti
ajatuksia
Nyt olen taas laihdutuskuurilla ja päivät menevät siten, että aamulla puen ja syötän vauvan javauvan leikkiessä omalla leikkimatollaan syön pikaisesti aamupalan, josta lasken kalorit. Sitten vauvalla alkaa taas olla nälkä. Vauvan istuessa syöttötuolissa juoksen pukemaan treenivaatteet päälle, sitten syötän vauvan. Sen jälkeen 10.30 pintaan heti vauvan syönnin perään alan vispata kuntopyörää. Sen jälkeen vauva herää yleensä minuutissa ja pistän vauvan koppaan istumaan, kun itse syöksyn suihkuun. Suihkun jälkeen pian vauvalla on taas välipala ja syötän vauvan. Sitten lähdemme vauvan kanssa vaunulenkille jossa kävelen pikakävelyä 1-1,5 tuntia. Sitten kotiin ja suihkuun taas ja omaa ruokaa ja taas on vauvankin ruoka-aika. Sitten muutama tunti vauvan kanssa oloa ja vauva yöunille ja itse jatkan illlalliseni kalorilaskua.

Samaa olen tehnyt ilman vauvaakin joskus ennen hänen syntymää ja silloin muu luppoaika meni laihdutusketjuissa kirjoitteluun ja aiheen itseopiskeluun, olin silloin työtön. Ei tällaista oikeesti kukaan jaksais 8-16 töiden perään! Tässä laihduteaan kumminkin useampaa kymmentä kiloa.

Jaksaisitteko itse?

Yhteistyössä