Laihdutus ja alkoholi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiti

Vieras
Onko olemassa mitään konstia millä painon saa pysymään samana, vaikka juo alkoholia? Tarkoitan nyt yhden illan aikana kohtuudella nautittua määrää. Olen siis laihduttamassa pidemmällä tähtäimellä, aina kun juon, on paino seuraavana päivänä lähes kaksi kiloa enemmän. "Palautuminen" kestää noin viisi päivää...
Laihdutan ruokavalion avulla, eli käytän kevyttuotteita, koitan syödä mahd vähän ilta-aikaan, herkut olen karsinut pois kokonaan.
Välillä vaan on kiva käydä tuulettumassa, mutta ärsyttää kun aina tulee lähes viikon tyssy.
Jotain muuta kun "ole juomatta"-vastauksia kaipaan!

Ei se ole lihomista vaan nesteen kertymistä. Ei ihminen yhdessä yössä liho. Jos olet tekemässä oikeaa elämäntaparemonttia, niiin siinä ei voi kikkailla. Elät niinkuin voisit kuvitella eläväsi loppuelämäsi! Ei pari iltaa kuukaudessa hommaa keikauta mihinkään!

mulla ainakin krapula tuo heti lisäkiloja :whistle:
ei auta syödä kevyesti seuraavana päivänä, on kokeiltu.

ja kun on keventynyt montakymmentä kiloa, alkoholi sujahtaakin nuppiin kiitettävää vauhtia.

sen verran tässä juhlia tulossa että mäkin haluan tietää jos on joku poppaskonsti :attn:

Juon yleensä olutta, siideriä ja lonkeroa, pääosin olutta. Ja tideän kyllä että nuo tulevat kilot ovat vain nesteitä, ja aina ne loppuviikkon mennessä katoavatkin. Mietin vaan että olisiko tämän jotenkin voinut välttää, meillä on pieni laihdutusporukka, punnitus on kahden viikon välein. On siis aina "kannattavaa" jupotella juuri punnitus päivänä, että saa seuraavaan punnitukseen edes jotain tuloksia.
Viinissä ilmeiseti olisi vähemmän kaloreita? Valkkarissa? Se ei vaan oikein sovi mulle, siksi pysyttelenkin siinä oluessa

Mulla alkoholi nostaa ton 2 kiloa ja ei ole mitään nesteiden kertymistä, vaan saan kuukauden mun 500g kilovauhdilla tiputtaa sitä yhden illan nautiskelua!

Juominen on ollut siis pannassa kohta vuoden...

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Mulla alkoholi nostaa ton 2 kiloa ja ei ole mitään nesteiden kertymistä, vaan saan kuukauden mun 500g kilovauhdilla tiputtaa sitä yhden illan nautiskelua!

Ei ole mitenkään mahdollista. Keskimäärin 7000 kcal vaaditaan yhden kilon lihomiseen eli kahteen kiloon 14000 kcal.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:

Ei ole mitenkään mahdollista. Keskimäärin 7000 kcal vaaditaan yhden kilon lihomiseen eli kahteen kiloon 14000 kcal.

Helposti mahdollista, kun huomioi humalassa tehdyn roskaruuan ja krapulamätön lisäksi sen aiheuttaman alentuman kulutuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihme:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:

Helposti mahdollista, kun huomioi humalassa tehdyn roskaruuan ja krapulamätön lisäksi sen aiheuttaman alentuman kulutuksessa.

Totta. Mutta mä puhuin pelkästä alkoholista, en siihen liittyvästä mahdollisesta mässäilystä.

Yhteistyössä