Laihdutuksessa, elämäntaparemontissa onnistuneet hox!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marissa"

Vieras
Minkä vaiheen koit pahimmaksi?
Miten pääsit vaikeiden aikojen yli?
Oliko laihduts/elämäntaparemontti kokonaisuudessaan helppo vai vaikea?
Haitko apua apua jostain? (Kiloklubi, pillerit, Nutrilet tms)

Mitä haluaisit sanoa minulle, vasta keventämään alkaneelle, jolla motivaatiota olisi, mutta lähtölukema masentaa niin että tekisi mieli sortua hälläväljä asenteella.

Kiloklubissa ollut nyt kaksi vuotta enkä ole jojoillut vaan paino joko laskenut tai sitten ollut pitkiä tasaisia kausia mikä kertoo mulle sen että olen omaksunut uudet elämäntavat.
Jäin siihen koukkuun ihan heti, vihreiden pallojen ja sopivien kalorivajeiden saavuttamisesta ja ruokien suunnittelusta tuli mukava ajanviete. Olen tavannut kiloklubilaisia livenäkin ja se on osaltaan auttanut kun olemme tsempanneet toinen toisiamme.
En ole kokenut oikeestaan mitään vaihetta hankalaksi koska onnistuminen motivoi lisää.
Lisäksi mulla vaikuttaa se että olen vatsavaivainen ihminen ja terveellinen ruokavalio pitää vatsan paremmassa kunnossa.
Herkuttelen loppujen lopuksi aika usein, joka viikko jotain mutta en mitään järjetöntä mässäilyä kuten ennen saattoi mennä useampikin sipsipussi viikossa.

Mä liityin ihan ekaksi kiloklubiin, on maksuton ja helppo käyttää. Aloin kirjaamaan joka päivä syömisiäni sinne ja huomasin syöväni ihan liikaa ja epäterveellisesti. Sitten alkoi kaloreiden laskeminen ja ruokavalion muutos, nykyään tiedän jo aika hyvin paljonko voin päivän aikana syödä ja on helppo saada pallot vihreiksi. Painoa on tippunut n. 7kg kolmessa kuukaudessa ja vielä ainakin 10 saisi lähteä. Kun syö terveellisesti ja monipuolisesti, saa syödä tosi paljon kunnon ruokaa, ennen ainakin mulla täyttyi päivän kalorit enimmäkseen herkuista. Nyt olen pikku hiljaa lisännyt myös liikuntaa ohjelmaan, kävelyä enimmäkseen. Kunhan kunto tästä vähän kohenee niin sitten aloitan jonkun rankemman jumpan.

Yhteistyössä