Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 18:54 anne-68 kirjoitti:Tarkoittiko tuo huutomerkki et on paljon pudonnut?Mä olen pudottanut 2:ssa kk:ssa 10kg,ei painonvartijoita,ei ihmedieettejä,ainoastaan oma järki safkaamisessa ja liikkumisessa.Vielä on jäljellä,mut no problem,siihen päästään.Vauhti on nyt siis kilo/vko,vähempää en hyväksyiskään.Meinaan musta tuollanen 7kg neljäs kuus on kyl tavallisen epätoivoisen hidas tahti.Ei siin mitään jos ylimääräistä on just sen 7kg,mut isommilla määrillä kyl menee tajuttoman kauan ennenkun tapahtuu!Jokainen tietty tyylillään,tää on mun mielipiteeni ja tyylini.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 15:03 Delphinium kirjoitti:Vakaasti Painonvartijoiden puolestapuhuja täällä!!! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 18:54 anne-68 kirjoitti:Tarkoittiko tuo huutomerkki et on paljon pudonnut?Mä olen pudottanut 2:ssa kk:ssa 10kg,ei painonvartijoita,ei ihmedieettejä,ainoastaan oma järki safkaamisessa ja liikkumisessa.Vielä on jäljellä,mut no problem,siihen päästään.Vauhti on nyt siis kilo/vko,vähempää en hyväksyiskään.Meinaan musta tuollanen 7kg neljäs kuus on kyl tavallisen epätoivoisen hidas tahti.Ei siin mitään jos ylimääräistä on just sen 7kg,mut isommilla määrillä kyl menee tajuttoman kauan ennenkun tapahtuu!Jokainen tietty tyylillään,tää on mun mielipiteeni ja tyylini.
minkäikäinen on tyttäresi? Imetätkö? Ja jos imetä niin onko maitoa tullut hyvin vaikka laihdutkin!? Kyselen vaan siksi kun itelläkin tyttö nyt 1,5 kk ja haluisin pikkuhiljaa ruveta laihduttelemaan ja tollanen hidas tahti sopii kuulemma imettäjälle paremmin kuin joku kilo viikossa koska sillon lähtee läskin mukana myös myrkkyjä jotka menee äidinmaitoon....imetystukilistalla luki että n.1/2 kg viikossa on hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 12:48 tiftial kirjoitti:Heips! mua on auttanut sivusto www.painoindeksi.net päätin tyttäreni syntymän jälkeen tiputtaa painoani ja hyvin on alkanut.... onko kenelläkään mitään muita ohjeita onnistuneeseen laihtumiseen????
Sinulla näyttää olevan tuo sana aina hallussa. Älä ihmeessä muuta tyyliä.Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 18:54 anne-68 kirjoitti:Tarkoittiko tuo huutomerkki et on paljon pudonnut?Mä olen pudottanut 2:ssa kk:ssa 10kg,ei painonvartijoita,ei ihmedieettejä,ainoastaan oma järki safkaamisessa ja liikkumisessa.Vielä on jäljellä,mut no problem,siihen päästään.Vauhti on nyt siis kilo/vko,vähempää en hyväksyiskään.Meinaan musta tuollanen 7kg neljäs kuus on kyl tavallisen epätoivoisen hidas tahti.Ei siin mitään jos ylimääräistä on just sen 7kg,mut isommilla määrillä kyl menee tajuttoman kauan ennenkun tapahtuu!Jokainen tietty tyylillään,tää on mun mielipiteeni ja tyylini.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 18:54 anne-68 kirjoitti:Meinaan musta tuollanen 7kg neljäs kuus on kyl tavallisen epätoivoisen hidas tahti.
Olen lueskellut anne-68 tekstiä aikasemminkin ja aina osaa olla yhtä inhottava ja ärsyttävä. Ehkä hän nauttii kun saa olla tosi ilkeä. Sairasta!Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 18:54 anne-68 kirjoitti:Tarkoittiko tuo huutomerkki et on paljon pudonnut?Mä olen pudottanut 2:ssa kk:ssa 10kg,ei painonvartijoita,ei ihmedieettejä,ainoastaan oma järki safkaamisessa ja liikkumisessa.Vielä on jäljellä,mut no problem,siihen päästään.Vauhti on nyt siis kilo/vko,vähempää en hyväksyiskään.Meinaan musta tuollanen 7kg neljäs kuus on kyl tavallisen epätoivoisen hidas tahti.Ei siin mitään jos ylimääräistä on just sen 7kg,mut isommilla määrillä kyl menee tajuttoman kauan ennenkun tapahtuu!Jokainen tietty tyylillään,tää on mun mielipiteeni ja tyylini.