Laihduttamisesta kysymys tai oikeestaan mielipiteitä kaipaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Tammikuun alussa aloitin "dieetin" ja tavoitteena pudottaa 5-8 kg. Suunnitelmissa oli että 2 kg /kk. No nyt ensimmäisten kahden viikon aikana on lähtenyt vähän päälle 3 kiloa. Nestettähän se toki suurimmalta osalta on, mutta kuitenkin. Oisko nyt sitten järkevämpää jatkaa vaan eteenpäin -0,5 kg / vko vauhtia vai pysyä siinä 2 kg / kk tahdissa. Eli nyt loppukuussa en enää niinkään yrittäs pudottaa vain pyrkisin vaan pysymään tässä samassa lukemassa.

Ymmärsiköhän kukaan mitä ajan takaa :/

kannattaa ottaa ennemmin varman päälle kuin "yrittää" liikaa pudottaa. itse tiedät pystytkö siihen 2 kg/ viikko vai olisiko puoli kiloa kuitenkin järkevämpi linja. kannattaa kuitenkin muistaa syödä, ettei tule takapakkia heti. helposti käy niinkin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Tammikuun alussa aloitin "dieetin" ja tavoitteena pudottaa 5-8 kg. Suunnitelmissa oli että 2 kg /kk. No nyt ensimmäisten kahden viikon aikana on lähtenyt vähän päälle 3 kiloa. Nestettähän se toki suurimmalta osalta on, mutta kuitenkin. Oisko nyt sitten järkevämpää jatkaa vaan eteenpäin -0,5 kg vauhtia vai pysyä siinä 2 kg / kk tahdissa. Eli nyt loppukuussa en enää niinkään yrittäs pudottaa vain pyrkisin vaan pysymään tässä samassa lukemassa.

Ymmärsiköhän kukaan mitä ajan takaa :/

Ei ne välttämättä ole nesteitä, jos ei ole juonut kovasti tai syönyt suolaista.

Tuo nestehomma on täyttä kakkaa, jos luullaan, että kaikilla lähtee ensiksi nesteet...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
eikö puoli kiloa viikossa ole 2kg/kk?

Ainain minun laskuopin mukaan :D Mutta tarkoitin siis sitä, että kun tässä kuussa on lähtenyt jo yli tavoitteen, niin nyt en enää loppukuun aikana niinkään yrittäis pudottaa painoa, vaan pitää sen tässä samassa. Ja sitten taas helmikuussa 2 kg pois.

Alkuperäinen kirjoittaja kati:
Mun mielestä turha hidastaa tahtia, kun eikös tuo tasaannu jossain kohtaa muutenkin..?? Eli aluksi aina tippuu nopeammin ja sit tasaantuu..

Anna palaa vaan. Alussa sitä lähtee muutenkin helpommin ja jossain vaiheessa tuntuu että paino jumahtaa paikalleen vaikka syökin ihan normaalisti.

Yhteistyössä