laihduttaminen sairaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja simputtaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

simputtaja

Vieras
miten mahtaa olla kun laihdutin keväästä 11 kiloa ja nyt mulla on sydänlihastulehdus, jonka aikana en niin ole syömisiäni seurannut. Miten mahtaa olla jos nyt jatkan laihduttamista kun kunto on nyt muutenkin niin huono. Ottaa vaan aivoon jos kilot pamahtavat takaisin kun en voi nyt liikkuakaan yhtään. Kaikki intokin laihduttamiseen katosi kun jouduin vuoteen omaksi. Ehkä pitää odottaa, että toivun tästä ja aloittaa sitten uudelleen...toivottavasti ei taas alusta! Sitä vaan mietin että vaikuttako se paranemiseeni jos vielä olen laihiksella tämän ajan?

Jos on kovasti sairas, tuskin kannattaa laihduttaa sanan varsinaisessa merkityksessä mutta silti on hyvä katsoa vähän mitä suuhunsa panee. Se että syö terveellisesti ja monipuolisesti on tervehtymisenkin kannalta varmasti parempi kuin mitä-satuu-milloin-sattuu -syöminen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2005 klo 19:39 simputtaja kirjoitti:
miten mahtaa olla kun laihdutin keväästä 11 kiloa ja nyt mulla on sydänlihastulehdus, jonka aikana en niin ole syömisiäni seurannut. Miten mahtaa olla jos nyt jatkan laihduttamista kun kunto on nyt muutenkin niin huono. Ottaa vaan aivoon jos kilot pamahtavat takaisin kun en voi nyt liikkuakaan yhtään. Kaikki intokin laihduttamiseen katosi kun jouduin vuoteen omaksi. Ehkä pitää odottaa, että toivun tästä ja aloittaa sitten uudelleen...toivottavasti ei taas alusta! Sitä vaan mietin että vaikuttako se paranemiseeni jos vielä olen laihiksella tämän ajan?
Minkä seurauksena sait sydänlihastulehduksen?Miun käsittääkseni sen verran vakava juttu et ei kannata leikkiä...Tarkkaile enemmän ruokailutottumuksia kuin lisää liikaa liikuntaa!
Munkin mies aina pelottelee mua sydänlihastulehduksella kun en tahdo malttaa sairastaa rauhassa ilman treenejä... :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2005 klo 21:15 Justiinax kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2005 klo 19:39 simputtaja kirjoitti:
Minkä seurauksena sait sydänlihastulehduksen?Miun käsittääkseni sen verran vakava juttu et ei kannata leikkiä...Tarkkaile enemmän ruokailutottumuksia kuin lisää liikaa liikuntaa!
Munkin mies aina pelottelee mua sydänlihastulehduksella kun en tahdo malttaa sairastaa rauhassa ilman treenejä... :ashamed:
joo kyllä nyt sain opetuksen että kun on flunssa niin pitää levätä, vaikka hassua kyllä on etten tuntenut edes oloani sen sairaammaksi. Pari päivää oli lämpöä ja silloin kyllä järjestelin lapseni syntymäpäiviä jotka sitten kyllä peruinkin. Sanoivat että on viruksen aiheuttama ja tulee sellaisten flunsiien yhteydessä helposti, missä on lihaskipuja. Yleensä ihmiset sairastavat sen tietämättään tällaisten flunssien yhteydessä, eivätkä saa mitään oireita. Itselleni tuli rintakipu jonka vuoksi hakeuduin lääkärille. Hoitona ei ole kuin lepo, koska on viruksen aiheuttama.

Yhteistyössä